Pytanie do silnikowców!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam pytanie poniewaz juz jestem skołowany na maxa... otush moje pytanie jest nastepujace... jakie silniki o jakiej wielkosci i od czego pasuja do 127 mk1 (ale na pewno jakie wchodza) jedni mowia za ritmo mk1 inni uno mk1 128 127 mk3 ja sam juz nie wiem chce kupic jakis silnik by moja 7mka nabrała na szybkosci i na mocy..... i chce dokopac sasiadowi z golfem 2 zartuje... interesuje mnie przedział 1,1-1,3 i skrzynia 5 oczywiscie
pozdrawiam i z gory dzieki...
Marco Amati
PS. jesli ktos cos wie niech pisze lub podaje namiary na jakies wyrejestrowane fury lub złomy( ze sprawnym silnikiem) wszelkie info pomoze mi w doborze silnika do mojego czarnulka
  
 
Cytat:
2005-03-09 02:27:09, phoenix83 pisze:
witam mam pytanie poniewaz juz jestem skołowany na maxa... otush moje pytanie jest nastepujace... jakie silniki o jakiej wielkosci i od czego pasuja do 127 mk1 (ale na pewno jakie wchodza) jedni mowia za ritmo mk1 inni uno mk1 128 127 mk3 ja sam juz nie wiem chce kupic jakis silnik by moja 7mka nabrała na szybkosci i na mocy..... i chce dokopac sasiadowi z golfem 2 zartuje... interesuje mnie przedział 1,1-1,3 i skrzynia 5 oczywiscie pozdrawiam i z gory dzieki... Marco Amati PS. jesli ktos cos wie niech pisze lub podaje namiary na jakies wyrejestrowane fury lub złomy( ze sprawnym silnikiem) wszelkie info pomoze mi w doborze silnika do mojego czarnulka


Wszystkie wymienione silniki należą do tej samej rodziny i bez większych przeróbek wejdą , ale na skrzynię "5" to niespecjalnie możesz się nastawiać , bo koliduje z podłużnicą ( skrzynia jest dłuższa )
  
 
eLo a silnik 1050 70 hp z ty ze nie fłowicy i co z tym idzie wałka... ale mam waałek z 1,3 mk3 i głowice sm z 1050 50hp da sie cos z ty zrobic? a moze wałek dac od zwykłej 1050? prosze o jk najwiecej odpowiedzi
z gory dziekuje
MARCO AMATI
  
 
Cytat:
2005-03-12 12:52:27, phoenix83 pisze:
eLo a silnik 1050 70 hp z ty ze nie fłowicy i co z tym idzie wałka... ale mam waałek z 1,3 mk3 i głowice sm z 1050 50hp da sie cos z ty zrobic?



Jak Cie prosze napisz to powoli i po polsku...
Bo zwłaszcza z pierwszej części nic nie kapuje
Pzdr
  
 
Poza tym (ehh zaczynam się czepiać) kilka tematów wcześniej jest Twój temat o silnikach i tam mógłbyś zadać to pytanie, zamiast tworzyć następny dotyczący generalnie tego samego

TUTAJ MASZ LINK DO TEGO TEMATU!!!

Porządek na forum musi być
  
 
a wiec jeszcze raz i po Polsku, udało mi sie dorwac silnik od mk2 sporta, z tym ze nie ma głowicy i wałka. Wałek mam od mk3 sport a głowice od zwykłej mk2 50hp. Czy z tych czesci które posiadam moge cos sklecic? Wałek w sumie jest od mk3 sport ale moze sie uda co do głowicy to w sumie tez powinna pasowac bo tez jest z serii 1050... bardzo mi zlezy na tym bo nie wiem co mam dalej zrobic z tym fantem! Aha jesli trzeba przerabiac to co i jak
dziekuje z gory wszystkim z pomoc
PS. czy wałek tez dc moze od zwykłej 50hp..ale czy to nadal bedzie sport.....
  
 
Szkoda ze niemasz glowicy i walka. Walki do 50, 70 i 75 hp sa takie same pod wzgledem mocownia do glowicy. Walek z 70 hp i 75 hp ma inne fazy i wznos niz 50 hp. I teraz tak, wedlug katalogou Euromoto fan walek od 70 i 75 hp jest taki sam ale niektorzy twierdza inaczej. Zakladasz do swojej glowicy 50 hp walek od 1300 i jeszcze musisz zmienic zawor ssacy z 34 na 36,5 i teoretycznie masz glowice 1050 70 hp. Musisz jescze zwiekszyc stopien sprezania, ale napewno myslisz o planowaniu glowicy takze nie bedzie z tym problemu.

Pozdrawiam
Gigi