MotoNews.pl
  

Bmw e-36 1992 152km BIG PROBLEM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam pytanko koleszka kupił bete z 1992 i co jest była w stanie uszkodzenia a mianowicie nie chodzi na wszystkie gary a powyrzej 2000 obr. juz wchodzi na 6 normalnie czy ktos wie co jest uszkodzone w niej bo diagnostyka nic nie pomogła ...............
  
 
Hmm ja znów bym sprawdzic przewody, świece i cały układ. Chociaż tutaj może różnież wina leżeć po stronie przepływki, ale powiedz czy pow. 2000obr chodzi już w pełni normalnie???
  
 
po odpaleniu chodzi na 5 garach trzerba niezle bujac zeby doszla do 2000 bo antywybuch strzela... miedzy tak okolo 2200 juz zaczyna ja bujac przyzwoicie ale najgorsze ze diagnostyka nic nie pokazała
  
 
Hmm ja bym spróbował ten przepływomierz sprawdzić dokładnie po przez wyczyszczenie oraz regulacje.
  
 
hmmm a czy ten przepływomierz ma tez działanie na gazie bo i na benzynie jak i na gazie tylko powyrzej 2000 idzie i zecz jasna gdzie to jest i jak to wyglada moze masz jakas stronke z info na ten temat
  
 
helpppppppppp
  
 
Cytat:
2005-05-04 19:13:24, Artim3 pisze:
powyrzej 2000 idzie i zecz



chyba ci sie "ż" z "rz" poprzestawialo

przeplywomierz jest przed puszka z filtrem powietrza, dochodzi do niego przewod ze spora okragla wtyczka.

przeplywomierz
  
 
Cytat:
2005-05-04 19:13:24, Artim3 pisze:
hmmm a czy ten przepływomierz ma tez działanie na gazie bo i na benzynie jak i na gazie tylko powyrzej 2000 idzie i zecz jasna gdzie to jest i jak to wyglada moze masz jakas stronke z info na ten temat



Hmm na gazie powinien chodzić dobrze, przy zwykłej instalacji raczej nie ma o nic wspólnego - to moze sonda lambda padła, ale to raczej wyszło by na kompie!
  
 
ja tez proponuje zibaczyc swiece i przewody mojemu kolesiowi kiedys n 6 swiece zajebiscie olej lał i tez do ok 2,500 nie chciała wogule sie wkrecac a po przekroczeniu "prawie normalnie" to było e30 323
  
 
przepływomierz juz czaje sam to u siebie robiłem dzieki Aldik a czy ma ktos inne propozycje bo jest to dla mnie jakies dziwne ze na wolnych ni holery nie chce sie wkrecaći jak w morde strzelił powyżej 2000 idzie jak rakieta to cos dla mnie dziwne przy usterce wiec lub przewodow by go rzucało ale by sie jakos wkrecal w miare a tu nic ledwo co cos jak limak po spedzie hehehe czekam na pozostałe propozycje i wielkie dzieki ....... pozdrawiam
  
 
sprawdź układ paliwowy
  
 
układ paliwowy jak to układ ale franca nawet na gazie tak samo sie zachowuje jak i na bezn czyli to nie paliwo zdaje mi sieraczej to cos z innymi podzespołami tylko pytanie za 100 pkt co to może być heh pozdrawiam
  
 
stawiam na zasysanie lewego powietrza za przepustnicą zlokalizuj który cylinder nie pali a potem szukaj nieszczelności
  
 
no to tez dosyc ciekawy pomysł jutro to posprawdzam jak mi sie uda znaleśc co jest grane to napisze pozdro..........
  
 
Witam jakby nie pomogło to co wyzej koledzy napisali to może sprawdzisz cisnienie na cylindrach bo przy tych objawach jeden cylinder może być już zajechany
  
 
ja zacząłbym od zlokalizowania tego garu który nie chodzi. potem sprawdziłbym układ wysokiego napięcia na tym cylindrze oraz świecę. wybuchy świadczą o nie najlepszej kondycji właśnie układu zapłonowego. można by szukać przyczyny w instalacji gazowej, ale skoro na benzynie tak samo się zachowuje to układ zasilania jest ok. może być to też wina lewego powietrza, ale wtedy nie strzelałoby w dolot na gazie. a czy to może jest vanos? jeśłi tak to może coś z nim jest właśnie nie tak.
pozdrawiam
  
 
Marcin dokładnie to jest beta z 92 rok 24v 150 km niedawno sprawdzałem przepływomierz i to nie jest to jednak Aldik zaproponował ze moze to być walnieta jedna z cewek i puzniej jade wlasnie sprawdzac to a cisnienie na garach jest ok tylko mnie dziwi czemu po podłączeniu kompa do diagnostyki nie pokazał ze to cewka ??? to jest jedna wielka niespodzianka hehe pozdrawiam ......
  
 
Cytat:
2005-05-05 10:10:06, Artim3 pisze:
tylko mnie dziwi czemu po podłączeniu kompa do diagnostyki nie pokazał ze to cewka ??? to jest jedna wielka niespodzianka hehe pozdrawiam ......


komputer to dziwny twór czasami pomocny czasami wręcz odwrotnie, kiedys komp wykazał uszkodzoną sonde, a jak przyszło co do czego to wyszlo, że to jeden zaśniedziały kabelek był.
  
 
no wiec znowu witam sprawa rozwiazana padla cewka na czwartym gaże i to był ten problem ale jak to bywa w betkach naszych kochanych pokazało sie nowa usterka i to juz niezły problem spalona pompa paliwa a raczej nie spalona tylko podaje za małe ciśnienie bo tylko 1,5 mpa no i wyobrazcie sobie zeby było śmieszniej to to ulatnia sie gaz z parownika po całym obwodzie parownika tego jeszcze moje oczy nie widziały hehe i dalej kopańsko pozdrawiam wszystkich i wielkie dzieki za wszelakie sugestje ......................
  
 
Moze poprostu zresetuj kompa. Odlaczkleme MINUSOWA!!! na ok 2 min i podlacz spowrotem a potem odpal bez gazu i po minucie zgas. Proste ale nieraz to dziala . Na gazie szczegolnie lubi glupoty lapac. Pozdrowienia