Prosze o rade w sprawie wydechu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W moim essim rozsypał się środkowy tłumik i nie wiem czy go łatać (dziura jest spora) czy kupić nowy czy może zupełnie go wywalić a końcowy wymienić na jakiś basowy Essi ma silnik 1100 i nie wiem jak to się będzie się motor zachowywał przy takich zmianach. Moc jest malutka a słyszałem że źle skonstruowany wydech może ją jeszcze obniżyć Co robić...
  
 
ja bym wywalił środkowy i wstawił rurke na pewno nie bedzie gorzej, a może i lepiej
  
 
niop ja tak mialem, ale zrobilo sie nieznosnie jak koncowy stal sie przelotowy i pozniej wspawalem srodkowy Ale nie powinno sie nic dziac zlego
  
 
A jak wywale środkowy to co zrobić z końcowym? Zmienić go na jakiś basowy czy może zostawić tak jak jest tylko przyspawać jakąś końcówke
  
 
Czy może zrobić jeszcze inaczej a mianowicie zostawić środkowy a zamiast końcowego wstawić pustą puszke?
  
 
To juz proponuje zostawic srodkowy a koncowy zmienic na basowy. ja tak mam. bo przelotowy koncowy bez srodkowego nie polecam mialem tak kiedys ! katorga
  
 
hmm... liked ma tylko końcowy sportowy tłumik KM bez kata i środkowego i jest całkiem przyjemnie sprawdzone
  
 
Cytat:
2005-03-09 18:39:05, Tazz pisze:
To juz proponuje zostawic srodkowy a koncowy zmienic na basowy. ja tak mam. bo przelotowy koncowy bez srodkowego nie polecam mialem tak kiedys ! katorga



no tak tylko ja myślałem żeby końcowy zrobić przelotowy ale w takim wypadku bym zostawił środkowy
  
 
jak środkowy ci sie rozsypał do daj rurke miast niego na końcowy jakiąś basówke i "może nie pomoże ale napewno nie zaszkodzi" ja mam tylko końcowy tłumik "sportowy" i jush sie przyjemnie zrobiło w środku, jednak wciąż mi mało i musze pomyśleć nad strumiennicą lub wyjeb... środkowego (bo robienie dziur to głupi pomysł)
  
 
Nie wiem jakie macie silniki ale jezeli 1.6 16v w gore to bedziecie jeszcze tesknic za seryjnym wydeszkiem.Mialem tylko koncowy sportowy tlumik i nic wiecej nie dalo sie rozmawiac w srodku
  
 
ehhhh... temat walkowany 150tys razy ;/
ale napisze raz jeszcze jak mam u siebie i co polecam:
u mnie - 1,3l, usuniety srodkowy tlumik [wspawana rurka], ostatni tlumik sportowy KM 1*100 DTM = 108 dB !!!!

jesli nie straszny jest ci "delikatnie mruczacy" wydech, lubisz draznic wieczorem sasiadow i wlaczac alarmy to goraco polecam takie rozwiazanie!
koncoweczka ladnie wyglada, tlumik fajnie brzmi [szczegolnie po ok 2miesiacach jak sie juz wypali, a i zbiera sie autko lepiej
pzdr!
  
 
ja tez mialem na silniku 1,3 najpierw srodkowy + koncowy przelotowy KM SDO i lekkim basikiem zalatywalo, ledwo glosniej od serii tyle ze basik byl dosc mily, ale mlody glupi nie myslac wiele wycialem srodkowy bo bylo za cicho i zostal pusty wydech z koncowym KM przelotowym, z poczatku bylo to fajne, ale pozniej to juz mnie slzag trafial, cale szczescie zazrnazlem tego 1,3 i z XR3 wlozylem seryjny wydech - ulga dla ciala i uszu Teraz jak cos bym robil to srodkowy + przelotowy koncowy zeby nie bylo za glosno, nie wiem czym sie kierowalem wtedy, nie dosc ze ryczalo jak nie wiem co to i tak nic nie j echalo no bo jak 60 KM moze jechac, wstyd i chanba
  
 
a ja proponuje wspawanie nowego sirodkowego tlumika ale sportowego porawi on troche osiagi ale i glosnosc sie zwieksza ja mam takie rozwiazanie i boje sie o przeglad ktory mam w kwietniu
  
 
Cytat:
2005-03-10 10:23:09, ZEUS666 pisze:
a ja proponuje wspawanie nowego sirodkowego tlumika ale sportowego porawi on troche osiagi ale i glosnosc sie zwieksza ja mam takie rozwiazanie i boje sie o przeglad ktory mam w kwietniu



No ja bym z chęcią sobie taki tłumiczek wspawał ale niestety studencka kieszeń jest nie za głęboka i często pusta

Szukam jakiegoś tańszego rozwiązania ale chyba jednak środkowy zostawie i pokombinuje coś z końcowym
  
 
hehe ten tlumik mi wyszedl ciut taniej niz normalny
  
 
No wlasnie zeby te zmiany nie wyszly na gorsze!!!

Ale powiem jak u mnie - mam wstawiona rurke do kata czyli przelot dalet seria tlumik dalej koncowy-sportowy-przelotowy-basowy tlumik - teraz az za bardzo - po przepaleniu chodzi glasno az troche za bardzo chociaz odglos jest bardzo przyjemny (basowy) ale trza pomyslec nad silencerem bo ostatnio jak zrobilem 1000km to czulem sie jak po mescalinie - he he

ja osobiscie odczulem poprawe! ale wybieram sie na chamownie - bo jescze kilka rzeczy zrobilem i prawda wyjdzie na jaw!
  
 
10 min temu odpaliłem essiego i co się okazało...

W środku auta nie słychac nawet połowy tego co na zewnątrz. Dziura chyba się powiększa do 3/4 spalin wydostaje się właśnie przez nią a auto chodzi jak połączenie dobitego kaszlaka z Subaru Imprezą WRX Dziś jade do domku to z kanału zobacze jak to wszystko wygląda i zaczne cosik budować
  
 
eee a moze przelotowke z DF'a wsadzic [nie wiem tylko czy srednica rur sie bedzie zgadzac] jako srodkowy i sportowy ostatni??
taka chwila refleksji mnie naszla...

choc i tak dla mnie niezrozumiali sa ludzie co usuwaja srodkowy, motuja ostatni sportowy a pozniej na ich zdaniem "glosnosc" narzekaja - bezsens!
  
 
Hmm ja też sie zastanawiam kupiłem XR3i z 83 r ma zamiast kata strumienice, środkowy normalny i koncowy ulter jakiś ale dość stary... Zero basu i dla mnie stanowczo za cicho... Jak znajde jakąś kase to chyba usune środkowy tylko co on da jak ulter nie jest basowy... Z basowych chwaliłem sobie WM R7F co miałem w astrze - niebo dla ucha
  
 
ja zamiast srodkowego mam strumienice i koncowy sportowy wyprowadzony na dwie koncowki ten pomysl zerznalem od fryszarda pozdro fryszard dobry pomysl.a jezeli chodzi o decybele to mi nie przeszkadza ryczy az milo wkurzam w nocy sasiadow wlaczam alarmy na parkingu to jest to wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr