Misja - Tarcze na tył

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam male pytanko. Troche chcialem pogrzebac w Essim V. I teraz pytanko da rade zalozyc tarcze na tyl od RSa?? (lub od czegos innego) Rzezbił ktos juz ktos hamulce z tylu??
  
 
z tego co sie orientuje to musisz dokonac transplantacji calego tylniego mostu juz z tarczami, te przeszczepy sie ladnie przyjmuja
  
 
a że tak spytam, czemu ma służyc ta modyfikacja??
BTW:jeżeli się uparłes na taką przeróbke to lepiej kupic i wymienic całą belkę od rsa którą nota bene mam do sprzedania
  
 
z tego co sie orientuje to musisz dokonac transplantacji calego tylniego mostu juz z tarczami, te przeszczepy sie ladnie przyjmuja
  
 
Cytat:
2005-09-27 23:03:01, Barti16v pisze:
z tego co sie orientuje to musisz dokonac transplantacji calego tylniego mostu juz z tarczami, te przeszczepy sie ladnie przyjmuja



nie mostu tylko belki
  
 
wymiana belki na tą od RS to żaden problem...wszystko pasuje bez problemu.....tylko trzeba pamiętać że linka hamulca ręcznego jest inna

ogólnie to proponuje najpierw przednie hamulce wsadzić od RS, a później brać się za tył
  
 
Cytat:
nie mostu tylko belki



szacuneczek eres
  
 
jutro taka beleczke zapodaje do siebie mk 7 wiec zrobie foto relacje z odnowy biologicznej i a w nastepnym tygodniu montowania jej
  
 
Poprostu sie uparłem bo lepiej to wyglada i hamuje. Bo jak zmienic przod to wiem a niewiedzialem co z tylem. A tak nawiasem jakie najwieksze tarcze z zaciskami mozna bez wiekszych problemow zapakowac do Essiego?? RSa??
  
 
Cytat:
2005-09-28 23:00:04, matadorRS pisze:
Poprostu sie uparłem bo lepiej to wyglada i hamuje. Bo jak zmienic przod to wiem a niewiedzialem co z tylem. A tak nawiasem jakie najwieksze tarcze z zaciskami mozna bez wiekszych problemow zapakowac do Essiego?? RSa??



ożesz zapakowac z rsa 260mm z zaiskami tylko czemu ma to służyc
  
 
Najwieksze jakie wiem ze sie da wsadzic - 279 mm od Mondeo 2.5 V6 jest troche przerobek ... ale efekt nie jest zly. Jak ktos chce wiedziec wiecej to zapraszam

TUTAJ

Mam te hamowniki juz pol roku - ponad 10 kkm i jestem mega zadowolony i z tarcz i z klockow i z efektu samego hamowania ... polecam naprawde, chyba ze ktos boi sie miec hamulce jak zyletka ... to co innego .
  
 
Cytat:
2005-09-29 01:19:13, NoSeK pisze:
Najwieksze jakie wiem ze sie da wsadzic - 279 mm od Mondeo 2.5 V6 jest troche przerobek ... ale efekt nie jest zly. Jak ktos chce wiedziec wiecej to zapraszam TUTAJ Mam te hamowniki juz pol roku - ponad 10 kkm i jestem mega zadowolony i z tarcz i z klockow i z efektu samego hamowania ... polecam naprawde, chyba ze ktos boi sie miec hamulce jak zyletka ... to co innego .



tolko trzeba być przygotowanym później na wysprzedaż kółek zimowych tak jak NoSek bo się nie zmieszczą
  
 
Cytat:
2005-09-28 23:00:04, matadorRS pisze:
Poprostu sie uparłem bo lepiej to wyglada i hamuje. Bo jak zmienic przod to wiem a niewiedzialem co z tylem. A tak nawiasem jakie najwieksze tarcze z zaciskami mozna bez wiekszych problemow zapakowac do Essiego?? RSa??




Ap Racing 355mm, robia nawet kity montażowe, z kompletem wszystkiego do ostatniej śrubki. Jedyny problem to że ręczny musiałbyś mieć na hydraulice jak załozysz na wszystkie 4 koła.

Tylko pytanie po co. Jak chcesz sie lepiej zatrzymac to kup dobre klocki i DUŻO LEPSZE OPONY.
  
 
i tu kolega dobrze mówi.... władowanie tylu pieniędzy w belkę tylną od RSa i przód od Rsa czy V6 mija sie z celem.... no chyba że dla zajefajnego wyglądu to jestem jak najbardziej za
  
 
heh, a'propos tytulu watku: to widzialem wczoraj seata cordobe, koles wsadzil pod tylnie felgi cos co wygladalo jak tarcze - chyba na zasadzie dystansow, tylko o srednicy tarcz, wymalowane na srebrno i nawiercone
moze takie rozwiazanie Cie zainapiruje?
  
 
Przełozenie tylnej belki z Rs'a zaden problem, problem zaczyna sie:
- linka od recznego w RSach jest jedna wiec mocowanie na koncu linki jest inne (dorobic albo kupic z jakiegos rozbitka bo nowego juz sie nie dostanie bo juz nie robia)
- dziwgnia od recznego tez jest inna
  
 
Przełozenie tylnej belki z Rs'a zaden problem, problem zaczyna sie:
- linka od recznego w RSach jest jedna wiec mocowanie na koncu linki jest inne (dorobic albo kupic z jakiegos rozbitka bo nowego juz sie nie dostanie bo juz nie robia)
- dziwgnia od recznego tez jest inna
  
 
Cytat:
2005-10-01 21:00:37, SzperaczSerwis pisze:
- dziwgnia od recznego tez jest inna



o a to nowosc jakas czym sie ta dzwignia rozni?
  
 
Cytat:
2005-10-01 21:00:37, SzperaczSerwis pisze:
Przełozenie tylnej belki z Rs'a zaden problem, problem zaczyna sie: - linka od recznego w RSach jest jedna wiec mocowanie na koncu linki jest inne (dorobic albo kupic z jakiegos rozbitka bo nowego juz sie nie dostanie bo juz nie robia) - dziwgnia od recznego tez jest inna


w escorcie linka ręcznego składa się z dwóch części....od dźwigni idzie krótka prosta linka i do niej przymocowana jest za pomocą takiego półksiężyca długa linka która rozchodzi się do kół.....i tylko ta długa linka jest inna w RS a inna w zwykłym, kupić taką linkę nową to żaden problem, koszt to 80-100zl