Głowica 1.6 do bloku 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanie jest proste. Czy mozna założyć głowicę 1.6 do bloku z 1.5
do 125P. Ecwentualnie czym sie różnią?
  
 
Nie wiem do końca, ale z tego co się dowiadywałem to głowice niczym się nie różnią, bo sam mam 1.5 i pytałem się mechanika i powiedział że pasuje. Ale mogę się mylic.
  
 
Pewnie się okaże w najbliższej przyszłości bo chcę zrobic taki myk. Myślałem że ktoś wie lepiej
  
 
można.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
... i niczym się nie różnią.
  
 
a uszczelniacze?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
a głowica z GSI?
  
 
Cytat:
2005-01-08 19:33:34, OLO pisze:
a uszczelniacze?


i inne średnice kanałów
  
 
podsumowując, nie nadaje się.
  
 
GSi można przerobić.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
ja bym próbował przerobic z dohc.
  
 
No to ja już nic nie wiem, podobno ta sama a jednak inna.
  
 
w poldach 1,5, 1,6 GLE i GLI były idetyczne i można je spokojnie montować do DF-a i do każdego poldka.
Ta od GSi jest troche inna - ma inne wejscia kanałów i mocowanie kolektora ssącego. aczkolwiek widziałem juz przeróbkę i da sie nawiercić szpilki i pzerobić. ale sama z siebie nei pasuje.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Sorki, Panowie, pomyliło misie... niedoczytalem ze chodzi o głowice 125p vs. PN. Ale o tym niedawno było, sam sie przeca rozwleklem jak poseł na mownicy parlamentu .
  
 
Dobra skoro teraz już wiadomo że głowica 1.6 PN pasuje do DF 1.5 to teraz pytanie czy należy zastować uszczelkę pod głowice 1.6 czy 1.5?
  
 
uszczelkę dobierasz do silnika
  
 
Cytat:
2005-01-21 10:36:35, arturw pisze:
uszczelkę dobierasz do silnika



Czyli 1.5?
  
 
czy głowice 1,5 i 1,6 beda pasowac do fiatowskiego 1300? o co chodzi z roznicami w rozmiarach kanalow olejowych i uszczelniaczach?
  
 
Nie widze przeciwskazań.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
co z komorą spalania? czy będą jakieś zauważalne zmiany w sprężaniu? może lepiej od razu rozwiercić cylindry do 1,5 (co zresztą może się okazać niezbędne w związku z problemami z dostaniem tłoków do 1,3 )

czy zastosowanie tłoków od 1,5 pociąga za sobą konieczność zmiany wału korbowego i/lub wałka rozrządu???

[ wiadomość edytowana przez: lechu dnia 2005-02-01 20:38:05 ]