Czy można włożyć silnik od fiata 128 do 127 ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy można włożyć silnik od fiata 128 do fiata 127 ?
Mam fiata 127 wersja brazylijska skrzynia 5 silnik 1050.
  
 
Już w niedawnych topicach o tym było, ale co tam
Można....wszystko można włożyć....tylko po co się męczyć, skoro nie da to większych efektów niż wsadzenie na przykład 1.3 ze sporta, lub jeszcze lepiej 1050 70 hp
Z silnikiem od 128 jest kombinowanie, tak samo jak z silnikiem od Zastawy, który de facto jest bardzo podobny
Pzdr
  
 
Cytat:
.....1.3 ze sporta, lub jeszcze lepiej 1050 70 hp ....


A tak z ciekawosci, dlaczego wedlug Ciebie lepiej 1050 70 HP?
Pozdrawiam
Gigi

[ wiadomość edytowana przez: Gigi127 dnia 2005-03-12 00:16:20 ]
  
 
No skoro ma 1050, to bez żadnego rzeźbienia wsadzi 70 hp.
A 1300 już trzeba rzeźbić troche (chyba).
Pozdrawiam
  
 
Ja niechce na siłe wsadzać silnika od 128 moja siudemka jest "lekko " wypalona w środku po prostu sie paliła a że niemoge znależć silnika ani innych części .A niechce oddawać na złom .Znalazłem fiata 128 za"1zł" wiem że silnik może nie pasować .Ale kiedyś taką skrzynie zakładał do zastawy a jest taka sama lub podobna w fiacie regata.
  
 
Czy nagrzewnica oczywiście kompletna będzie pasowała do siudemki o desce nie wspominam bo i tak nie będze pasowała.
  
 
Cytat:
2005-03-12 11:33:51, Wujek-Kajtek pisze:
No skoro ma 1050, to bez żadnego rzeźbienia wsadzi 70 hp. A 1300 już trzeba rzeźbić troche (chyba). Pozdrawiam



A co trzeba rzezbic troche (chyba). Sorry ze tak pytam ale chyba niewiesz zabardzo co piszesz.

Pozdrawiam
Gigi
  
 
powiem tak mam siudemke i zjarała mi sie komora silnika i szlag trafił troche środka wiec sie pytalem czy sie da bo poco mam przecirać szlaki już przetarte,a że trafia mi sie silnik od 8. to tak se wymyśliłem. ą nie jakiś tunning .I wcale sie nie upieram przy tym silniku. ale widze że sie nic niedowiem od was . łatwiej mi było zamienić silnik w hondzie na vteka.i wiem co pisze.
  
 
Cytat:
....zamienić silnik w hondzie na vteka.i wiem co pisze.


Makarov to co napislalem nie bylo do Ciebie, dlatego dalem cytat wypowiedzi Kajtaka. Nie denerwuj sie, zle zrozumiales mojego posta.

Pozdrawiam
Gigi
  
 
No wiem ze w mk1 trzeba rzeźbić żeby założyć 1.3...
W mk2 nie mam pojęcia, w mk3 nie trzeba.
  
 
zdaje się że posiadam mk3 i dlatego bede ryzykowal w razie czego przełożenie silnika a na złom nie oddam . martwi mnie bardziej nagrzewnica czy da sie dopasować od zastawy ?
noi oczywiście lampy przednie .orginałów niemam ale pierwsze pomiary wskazują na wartburga 353w .co otym myślicie?

pozdrowionka

  
 
Zapodaj fotki, to pomyślimy z tymi lampami
Bo Mk3 normalne ma całkiem inne lampy, ale jeśli to brazylia, to możliwe, że od warczyburga będą pasować
  
 
fotki mam ale akurat padał śnieg i nie wszystkie wyszły mam inne.ku przestrodze
  
 
Stary nie panikuj, lampy sie znajdą! Zapodaj tylko fote, żebyśmy ocenili czy to faktycznie mk.3
  
 
oj kajtek ty to wymyślasz,1050 50hp 70 hp i 1300 to są dokładnie te same bloki z tymi samymi mocowaniami i nic nie trzeba w mk2 i mk3 rzeźbić,a jeśli chodzi o silnik od 128 to też wchodzi ale niestety trzeba podorabiać nowe mocowanie silnika,i dokładnie nie wiem jak siada dolna belka pod silnikiem w zastawie jest bardzo podobna a poduszka zbliżona do tej w mk1,więc coś by można wymyślić i nie straszcie chłopaka bo jak ma silnik od sporta to będziemy mu mogli pomachać,,,pozdrawiam
  
 
Też napisałem później, że w mkI rzeźba, w mkII nie wiem, a w mk3 bez rzeźby
Teraz już wiem, że do mk2 też bez rzeźby
Człowiek się cały czas uczy
Pozdrawiam