2107 sciąga w lewo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktos moze mi powiedziec czym jest spowodowane sciaganie w lewo podczas jazdy jak i hamowania oraz nieprzyjemne bicie na kierownicy. Dodam ze z felgami i oponami wszystko w porzadku jak rowniez kocki sa ok. i nie pozapiekane. Wymienilem na nowe wahacze, tuleje, a galki, sworznie i amortyzatory byly wymieniane ze 2 lata temu. Odnosze wrazenie ze jakas galka jest juz wybita i jest to tym spowodowne. Prosze o rade jezeli ktos juz taki problem mial pawel0240@interia.plnull
  
 
Sprawdz geometrie, a konkretnie kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. Zerknij rowniez czy nie blokuje Ci sie tloczek w zacisku hamulcowym.

[ wiadomość edytowana przez: soop dnia 2005-03-15 13:56:46 ]
  
 
bede musial te geometrie sprawdzic, a z tloczkiami wszystko w porzadku. Ale dochodzi jeszcze do tego bicie na kierownicy
  
 
Bicie kierownicy, to może krzywa tarcza hamulcowa lub felga albo poprostu ch...owa opona lub źle napompowane opony.

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
Cytat:
2005-03-15 13:57:16, pawel0240 pisze:
bede musial te geometrie sprawdzic, a z tloczkiami wszystko w porzadku. Ale dochodzi jeszcze do tego bicie na kierownicy



bice swiadczy o zawieszeniu, sam sie o tym przekonalem, choc bylem pewny ze przegub sie knoci (samarka), ale wyszlo ze zawieszenie - od wymiany sworzni swiety spokoj, bicie nie wrocilo
A jako ze masz 2107, i nie jest to wina niewywazonego kola (sprawdz czy ktorys ciezarek nie odpadl ) to pozostaje chyba tylko zawieszenie, albo jesli masz nieoryginalne felgi z innym otworem wewnetrznym centrujacym, to moze fela sie troche nieodpowiednio ulozyla

mi sie tyle kojarzy, jesli jeszcze komus cos przyjdzie do glowy, to niech mnie poprawi jesli sie myle, lub dopisze cos innego wkoncu nie jezdze siodemka


[ wiadomość edytowana przez: dcnt dnia 2005-03-15 14:06:48 ]
  
 
odpowiem wam tyle , ze jak juz mowilem z kolami wszystko ok. bo mam jeszcze inne komplety na wymiane.
  
 
wiesz u mnie zciaga juz jak jasna ch...a Ale moge powiedziec ze jak sie jezdzi po polskich DZIURACH to padaja koncowki drazkow kier

wtedy zmienia sie zbieznosc ( wielkie luzy ) i zciaga

Hmm ciekawe tylko czemu i Ciebie i mnie w lewo ???

moze to wynika z konstr ukl kier

Jak chcesz sprawdz tez koncowki nie zaszkodzi

ja bede robil caly przod bo juz sie tak powybijalo ze nast drzki sie sypia
  
 
tak tez mysle ze to sa drazki , ale robienie tego co dwa lata (wymiana na nowe) i ustawianie zbieznosci to jest poprostu paranoja. Do tego jeszcze koszty dochodza. A wszystkiemu winni sa p......i rzemieslnicy co camiast robic 100% towar robia gowna. Powinni za to wsadzac do wiezien. Lepiej by sie k....a za wypiek chleba wzieli!!!!!!!!!!!
  
 
Cytat:
2005-03-17 10:26:28, pawel0240 pisze:
tak tez mysle ze to sa drazki , ale robienie tego co dwa lata (wymiana na nowe) i ustawianie zbieznosci to jest poprostu paranoja. Do tego jeszcze koszty dochodza. A wszystkiemu winni sa p......i rzemieslnicy co camiast robic 100% towar robia gowna. Powinni za to wsadzac do wiezien. Lepiej by sie k....a za wypiek chleba wzieli!!!!!!!!!!!



Taaaaaaaa, i niedaloby sie chleba zjesc bo by spartaczyli wypiek
  
 
Cytat:
2005-03-17 11:20:52, dcnt pisze:
Taaaaaaaa, i niedaloby sie chleba zjesc bo by spartaczyli wypiek




musze sie z toba zgodzic. Kazdy kto jezdzil na rzemiosle to wie ze to marnowanie kasy i czasu na robote bo za tydzien znowu trzeba j....ć przy tym samym