| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
toptuning BMW Member Chwilowo brak, będzi ... Bielsko-Biała | 2005-01-21 20:32:10 jesli te "dołki" to koleiny to może to być wina szerokich opon |
yessong Lublin | 2005-01-21 20:39:39 195-ki |
tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-01-21 21:42:11 na moje to normalne ze samochod lekko traci kierunek jazdy po wjechaniu w dziure jesli sie pusci kierownice... |
hz10 BMW Member starachowice | 2005-01-21 22:36:52
a może robie za krótko |
yessong Lublin | 2005-01-22 09:26:19 Amory to NK nie NGK sorry za pomyłkę. |
desmos BMW Friend E-36 Wrocław | 2005-01-22 15:05:54 Nie wiem co to za amory ale na pewno nie sa to takie jakie powinny być ( oryginalnie montowano Sachsy i Bilsteeiny) a co stuka ci w zawieszeniu ? powodów moze byc tysiąc :od zuzytej przekładni kierowniczej poprzez końcówki drazków i łaczniki stabilizatorów, wjechac na kanał i sprawdzić.
U mnie były wywalone łozyska McPhersonów, ale to rzadkosć |
Robin_Hood BMW Member Tarnów | 2005-01-26 09:08:07 powiem tak miałem taki sam defekt
Wymiana amorów dalej to samo, wymiana łaczników stabilizatora to samo, okazało sie że (w e34) jest jakś sruba do regulacji to raz i na wspomaganiu też mechanik wyregulował i spoko |
Dryllo BMW Member Bmw Ełk | 2005-01-26 09:13:01 Robin a możesz dokładniej powiedzieć gdzie ta śrubka i jak to regulować |
krzysztofku BMW Friend BMW E36 320i Opole | 2005-02-03 23:09:17 U mnie jest podobnie , podczas wolnej jazdy po nierównościach (np kostka brukowa) da się odczuć malutkie stuki w układzie kierowniczym, były wymienione końcówki drążków i dalej to samo. a cha nie ma znaczenia przy tym czy to lewe, czy prawe kolo. Nie wiecie co to może być?? |
hsurim BMW Member Octavia 1,9 TDI SLX Warszawa | 2005-02-04 06:32:30 Sprawdz jeszcze przeguby kulowe (sworznie) na wahaczu przy zwrotnicy.
Pozdrawiam |
NIMNUL AUDI 100 S4 2.2T QUA ... Kraków | 2005-03-16 15:35:24 odczuwam u siebie również to samo tyle że delikatnie ale od kupna auta jescze nie sprawdzałem zbierzności a widzę że jest przestawiona , może to być powodem , natomiast wiem że w polonezie również miałęm taki problem i okazało sie że do wymiany była wspornik układu kierowniczego - tyle że w bmw chyba czegoś takiego nie ma bo tu jest przekładnia kierownicza taśmowa a nie ślimakowa tak jak w poldku , wiem ze w po zmienieniu w/w elementu reagowanie kiery na nierówności znikneło . Przy okazji zapytam jak się ściąga kierownicę ( e36 - bez poduszki ) , przypuszczam że nakrętka jest pod znaczkiem ale woloał bym to wiedzieć na 100 % zanim zaczną ją rwać
|
hsurim BMW Member Octavia 1,9 TDI SLX Warszawa | 2005-03-16 18:48:00 Uwazaj ze sciaganiem kierownicy !!!
W E-30 treba to robic z kluczykiem w stacyjce po wlaczeniu i wylaczeniu zaplonu !!! Dla wszystkiego, lepiej wloz kluczyk
Nakretka jest pod znaczkiem , lekko go podwaz waskim srubokretem. |