Uk.kierowniczy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie.Podczas jazdy na nierównej nawierzchnii(niewielkie dołki)każde jakgdyby wpadnięcie w dołek powoduje reakcję kierownicy.Nie słychać żadnych stuków,amory przednie nowe
(firmy NGK-co o nich myślicie).Kiedyś miałem Poloneza i tak
się nie działo,Co to może być.Czy tak ma być?Kierownica jakby sama się przekręcała.
I jeszcze jedno.Jak wymontować tylną półkę bo stuka.
Auto 318 e36 94r Dzięki.
  
 
jesli te "dołki" to koleiny to może to być wina szerokich opon
  
 
195-ki
  
 
na moje to normalne ze samochod lekko traci kierunek jazdy po wjechaniu w dziure jesli sie pusci kierownice...
  
 
Cytat:
(firmy NGK-co o nich myślicie).

robie w temacie dosyć długo i pierwsze widze a może robie za krótko
  
 
Cytat:
2005-01-21 22:36:52, hz10 pisze:
robie w temacie dosyć długo i pierwsze widze a może robie za krótko


ja też nie widziałem
  
 
Amory to NK nie NGK sorry za pomyłkę.
  
 
Nie wiem co to za amory ale na pewno nie sa to takie jakie powinny być ( oryginalnie montowano Sachsy i Bilsteeiny) a co stuka ci w zawieszeniu ? powodów moze byc tysiąc :od zuzytej przekładni kierowniczej poprzez końcówki drazków i łaczniki stabilizatorów, wjechac na kanał i sprawdzić.
U mnie były wywalone łozyska McPhersonów, ale to rzadkosć
  
 
powiem tak miałem taki sam defekt
Wymiana amorów dalej to samo, wymiana łaczników stabilizatora to samo, okazało sie że (w e34) jest jakś sruba do regulacji to raz i na wspomaganiu też mechanik wyregulował i spoko
  
 
Robin a możesz dokładniej powiedzieć gdzie ta śrubka i jak to regulować
  
 
U mnie jest podobnie , podczas wolnej jazdy po nierównościach (np kostka brukowa) da się odczuć malutkie stuki w układzie kierowniczym, były wymienione końcówki drążków i dalej to samo. a cha nie ma znaczenia przy tym czy to lewe, czy prawe kolo. Nie wiecie co to może być??
  
 
Sprawdz jeszcze przeguby kulowe (sworznie) na wahaczu przy zwrotnicy.
Pozdrawiam
  
 


odczuwam u siebie również to samo tyle że delikatnie ale od kupna auta jescze nie sprawdzałem zbierzności a widzę że jest przestawiona , może to być powodem , natomiast wiem że w polonezie również miałęm taki problem i okazało sie że do wymiany była wspornik układu kierowniczego - tyle że w bmw chyba czegoś takiego nie ma bo tu jest przekładnia kierownicza taśmowa a nie ślimakowa tak jak w poldku , wiem ze w po zmienieniu w/w elementu reagowanie kiery na nierówności znikneło .

Przy okazji zapytam jak się ściąga kierownicę ( e36 - bez poduszki ) , przypuszczam że nakrętka jest pod znaczkiem ale woloał bym to wiedzieć na 100 % zanim zaczną ją rwać


  
 
Uwazaj ze sciaganiem kierownicy !!!
W E-30 treba to robic z kluczykiem w stacyjce po wlaczeniu i wylaczeniu zaplonu !!!
Dla wszystkiego, lepiej wloz kluczyk

Nakretka jest pod znaczkiem , lekko go podwaz waskim srubokretem.