Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2005-03-23 02:14:02 Na poczatek prosimy o rejestracje na forum - niezbyt milo rozmawia sie z Anonymusem ![]() |
![]() boowa105 Syrena 105 Rzeszów | 2005-03-23 02:14:39 chyba cos zmascilem bo nie pokazuje ze to ja jestem autorem watku ... sorki ![]() |
![]() BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2005-03-23 02:18:36
luzik ![]() |
![]() KajTan Miłośnik FSO Polski Fiat 125p 3ciTy | 2005-03-23 14:29:52 Po pierwsze primo:
MUSISZ sprawdzic, czy masz lamana kolumne kierownicy, czy prosta. Roznia sie od siebie tym, ze lamana ma w kabinie widoczny krzyzaczek, zas prosta, to kawal rury idacy od keirownicy w podloge bez zadnych zgrubien i krzyzakow. Po drugie primo: Udac sie na zlomiwec i DOKLADNIE zakupic caly mechanizm zmiany biegow pod fajera. Najlepiej samemu to z auta wymontowac, robiac fotki, gdzie co bylo. Po trzecie primo ultimo: Znalezc specjalsite od regulacji ciegien. Bo bedziesz mial albo tylko 4 biegi w przod, albo wsteczny, jedynke i dwojke. Edytuje, bo zapomnialem dopsiac. Jesli w pierwszym primo masz kolumne lamana (z krzyzakiem), to daruj sobie biegi przy fajerze - albo ich tam nigdy nie bylo, albo ktos zmienil kolumne na nowszy model. Kolumna lamana nie pozwoli na montaz biegow przy fajerze. ;( [ wiadomość edytowana przez: KajTan dnia 2005-03-23 14:34:06 ] |