MotoNews.pl
  

Zmiana mechanizmu zmiany biegow z podlogi pod kierownice125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Moj kolega chce przywrocic do oryginalu fiata 125p w ktorym jego ojciec za dawnych czasow wymienil caly mechanizm zmiany biegow z pod kierownicy i zamontowal nowy w podlodze (i wszystkie stare czesci wyrzucil) robil to ktos moze kiedys jak tak to napiszcie jak sie do tego zabrac ... noi najwazniejsze ... gdzie mozna kupic to wszystko co brakuje zeby wymienic i zeby bylo tak jak ma byc!
 
 
Na poczatek prosimy o rejestracje na forum - niezbyt milo rozmawia sie z Anonymusem
  
 
chyba cos zmascilem bo nie pokazuje ze to ja jestem autorem watku ... sorki
  
 
Cytat:
2005-03-23 02:14:39, boowa105 pisze:
chyba cos zmascilem bo nie pokazuje ze to ja jestem autorem watku ... sorki



luzik
  
 
Cytat:
2005-03-23 02:11:57, Anonymous pisze:
Witam Moj kolega chce przywrocic do oryginalu fiata 125p w ktorym jego ojciec za dawnych czasow wymienil caly mechanizm zmiany biegow z pod kierownicy i zamontowal nowy w podlodze (i wszystkie stare czesci wyrzucil) robil to ktos moze kiedys jak tak to napiszcie jak sie do tego zabrac ... noi najwazniejsze ... gdzie mozna kupic to wszystko co brakuje zeby wymienic i zeby bylo tak jak ma byc!



najtaniej będzie odwiedzić szroty i demontując elementy nauczyć się jak to ma być w oryginale. Musi to być stara skrzynia 4-ka, trzeba mieć długie cięgna, oryginalną kolumnę kierownicy z włącznikiem zapłonu po lewej stronie i mechaniznem (lewarkiem) po prawej.
  
 
Po pierwsze primo:
MUSISZ sprawdzic, czy masz lamana kolumne kierownicy, czy prosta.
Roznia sie od siebie tym, ze lamana ma w kabinie widoczny krzyzaczek, zas prosta, to kawal rury idacy od keirownicy w podloge bez zadnych zgrubien i krzyzakow.

Po drugie primo:
Udac sie na zlomiwec i DOKLADNIE zakupic caly mechanizm zmiany biegow pod fajera. Najlepiej samemu to z auta wymontowac, robiac fotki, gdzie co bylo.

Po trzecie primo ultimo:
Znalezc specjalsite od regulacji ciegien. Bo bedziesz mial albo tylko 4 biegi w przod, albo wsteczny, jedynke i dwojke.

Edytuje, bo zapomnialem dopsiac.

Jesli w pierwszym primo masz kolumne lamana (z krzyzakiem), to daruj sobie biegi przy fajerze - albo ich tam nigdy nie bylo, albo ktos zmienil kolumne na nowszy model.
Kolumna lamana nie pozwoli na montaz biegow przy fajerze. ;(

[ wiadomość edytowana przez: KajTan dnia 2005-03-23 14:34:06 ]