[126p] skrzynia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
cos mi ostanio slabo wchodza biegi..konkretnie chodzi o 1,3...
maja taki krótki skok i tak jakbym dobijal do jakiejs sciany.. w przeciwienstwie do 2,4 któe maja dlugi skok, jeszcze chwile i 1,3 beda wyskakiwac...

nie wiem...mam przesunac skrzynie na tych sróbach na tunelu..??
przesunąc ja w tył czy w przód..?

czy jeszzce inne propozycje..
  
 
Ja miałem tak po zmianie skrzyni ze 1i3 niechciały prawie wchodzic przesunołem lewarek do przodu i pomogło. Moze pomoze a jak nie to sam niewiem. Ale ja na twoim miejscu kombinował bym napoczatki przy tunelu.
  
 
Przy tunelu przesun w przód.
  
 
podpinam sie!

Wlasnie przyturlalem padline do domu po wymianie skrzyni, wjezdzam na osiedle a tu nagle jeb i zaczyna rzezic a nie jedzie, wiec wkur**** przyturlalem ja do garazu i patrze ze prawa poloska lekko wysunela sie z przegubu i weszla w skrzynie i przez to frez na polosi nie lapal przegubu i sie kolo nie kreci. Macie pomysl co sie stalo, skrzynia jest cale szczescie na rekojmi 2 tygodniowej....POMOCY!!
  
 
owz, nie masz po prostu pierscienia zabezpieczajacego na polosi zeby sie nie wysuwala z zabieraka.
  
 
lub sie rozpiol.
  
 
Cytat:
2005-03-20 20:44:58, maskekk pisze:
lub sie rozpiol.



o skrzyni to wiem ze jest, gdzie jest ten piersciec? przy przegubie czy pod ta gumowa oslona przy skrzyni, trzeba zdejmowac skrzynie czy da rade zrobic to spod auta?
  
 
Musisz odkrecic zabierak i przesunac go w strone skrzyni. Na koncu polosi masz taki rowek (zaraz jak sie wieloklin konczy) w ktorym powinien byc ten pierscien zabezpieczajacy.
  
 
Cytat:
2005-03-20 20:49:32, bart322 pisze:
Musisz odkrecic zabierak i przesunac go w strone skrzyni. Na koncu polosi masz taki rowek (zaraz jak sie wieloklin konczy) w ktorym powinien byc ten pierscien zabezpieczajacy.



dzienki