MotoNews.pl
  

Polonez Bublewicza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witeczka!
Czy ma ktoś jakies ciekawe fotki albo adresy stron dotyczące wczesnej kariery św pamięci Mariana Bublewicza? Szczególnie interesuje mnie okres startów na fso polonez (fotki dane techniczne samochodu..itp)!
Pozdrawiam
Mokry

[ wiadomość edytowana przez: Mokry dnia 2003-04-26 19:14:22 ]
  
 
kliknij
  
 
Cytat:
2003-04-26 19:12:45, Mokry pisze:
Szczególnie interesuje mnie okres startów na fso polonez



Też bym był tym zainteresowany
  
 
Idzta z tym bo jak widze te drzewa to mi sie slabo robi
  
 
Wrog kierowcy nr 1 : DRZEWO
  
 
Cytat:
2003-04-26 19:33:32, MaciekW pisze:
Wrog kierowcy nr 1 : DRZEWO




nie do końca

bo w twoim przypadku to inni kierowcy ( taxiarze) oraz ty sam.

a swoja droga to powinenesz dziekować losowi i poldkowi ze tak trafiłeś bo pare cm bliżej drzwi i skonczył być jak Bublewicz. A jemu nawet klatka nie pomogła.

więc pamietaj ze wrogiem nr.1 jesteś ty a dokładniej braki w twojej wyobraźni i umiejetniościach a nie niczemu winne drzewko

Niemiał człowiek problemu kupił POLONEZA

[ wiadomość edytowana przez: bodziot dnia 2003-04-26 20:10:18 ]
  
 
Cytat:
2003-04-26 19:15:14, bodziot pisze:
kliknij



No własnie jest dużo stronek i zdjęć dotyczących sierry oraz escorta Bubla a o polonezie jest niewiele
A z tego co mi wiadomo to miał niezłego bandziora 2.0 z turbiną

[ wiadomość edytowana przez: Mokry dnia 2003-04-26 20:27:14 ]
  
 
Nie wiem,czy akurat tu jest Bublewicz,ale fajne foty archiwalne Poloneza na rajdach między innymi,jest Coupeta,Stratos i inneznajdziesz je tu
  
 
Cytat:
2003-04-26 20:08:14, bodziot pisze:
Cytat:
2003-04-26 19:33:32, MaciekW pisze:
Wrog kierowcy nr 1 : DRZEWO




nie do końca

bo w twoim przypadku to inni kierowcy ( taxiarze) oraz ty sam.

a swoja droga to powinenesz dziekować losowi i poldkowi ze tak trafiłeś bo pare cm bliżej drzwi i skonczył być jak Bublewicz. A jemu nawet klatka nie pomogła.

więc pamietaj ze wrogiem nr.1 jesteś ty a dokładniej braki w twojej wyobraźni i umiejetniościach a nie niczemu winne drzewko

Niemiał człowiek problemu kupił POLONEZA

[ wiadomość edytowana przez: bodziot dnia 2003-04-26 20:10:18 ]



Racja.
  
 
Swego czasu mialem kasete vhs z nagranym rajdem polski rok ( skleroza ) i startowala dwuch fabrycznych kierowcow : Marian Bublewicz - OBRSO Polonez 2000 Turbo ( ~230KM ) i Andrzej Szerla - OBRSO Polonez 2000 ( ~190KM ) i slyszalem ten piekny ryk 2litrowki naprawde zapiera dech ... niestety rywalizacja posiadala auta jak Lancia X37 ( ?? ) 470KM , Renault R5 Turbo ( 1,5 - 350 KM ) Bubel byl 3 czy 4 ...
  
 
Kilka fotek i troche txt jest na www.rajdy.dt.pl
Poza tym jest to swietna strona, ktora robia moi znajomi i maja bardzo fajne forum rajdowe.
  
 
[quote]
2003-04-27 14:01:51, KiLeR pisze:
Kilka fotek i troche txt jest na www.rajdy.dt.pl


Dziękówka już tam wpadam

Heh Chyba już bylem kiedyś na tej stronce bo wygląda mi znajomo

[ wiadomość edytowana przez: Mokry dnia 2003-04-27 14:15:25 ]
  
 
Stronke robi ZUV - taki koles z Olsztyna
  
 
Wiesz cos mi sie przypomnialo , przeciez śp. Marian Bublewicz jezdził w rajdach Polonez'em Coupe Turbo , byl to oczywiscie silnik 2,0 - a samochod startowal w grupie B o mocy okolo 230KM (taka slyszalem ) czyli jezeli jezdzil w grupie B to wg regulaminu musiano zrobic minimum 2 egzemplarze cywilne tak czy sie myle ? jeden byl w salonie nie , a drugi? Wiem tez ze Bubel mial "zapasowy" tzw treningówke tez 2,0 Turbo ( coupe ) a co z tym cywilnym ?? poszperam, jeszcze moze cos znajde
  
 
O przypomnialo mi sie ze pozniej zmienili przepisy i musialo byc conajmniej 5 cywilnych , wiec robi sie to coraz ciekawsze.
Za to widzialem dzis cos obrzydliwego , 3 dzwiowego poldka przerobionego na Caro , na waskim rozstawie , o rany jak to okropnie wygladalo
  
 
Kiedyś w Auto Biznesie widniało ogłoszenie o sprzedaży rajdowego Poloneza. Gość twierdził, że to oryginalna OBR-owska rajdówka z dwulitrowym silnikiem na wtrysku. Twierdził, że jest w zakomitym stanie i chciał za nią jakieś chore pieniądze, a mnie nie chciało sie jechać na Mazury. Teraz trochę żałuję i na wspomnienie tego faktu czuję pewien niedosyt.
  
 
Jesli to byl oryginalny OBR, to faktycznie rarytas, bo rajdowke z poldka mozna zbudowac bez problemu, wszystko tylko zalezy od kasy i checi...
  
 
Jakies 3/4 lata temu z Alfem znalezlismy chyba gdzies pod Wroclawiem OBRSO Polonez 2000 Turbo , podobno orginal,w 90% sprawny , dzialala mechanika ale padla podobno cala elektronika , dalo sie nim niby jechac ale nie dzialaly kierunki wycieraczki swiatla i inne tam tego typu rzeczy. Cena tez byla aktrakcyjna 2500 pln czy cos wtym rodzaju , ja akurat wtedy klupilem swoja 2,0 a Artur bawil sie 1,4 .... wiec nie bylo kasy , Tamten poldek nie miala ani OC ani przegladu i stal podobno od ladnych paru lat na parkingu ....
  
 
Jezeli mnie pamiec nie myli to nie bylo 2000 na wtrysku ( chodzi mi o OBR ) one byly zasilane dwoma gaznikami z pompa mechaniczna obok filtra oleju ( tam gdzie monuje sie wspomaganie ) jedynie chyba 2000 Turbo mial wtrysk bo jak tu rozwiazac Turbo z dwo gaznikami , dla ciakawosci 1500 Turbo byl na gazniku i mial w A grupie 180KM
  
 
a ja wam powiem tak z ciekawosci, kumpel mi mowil ze do niego do pucka przyjechal fiat 125p na wymiane parownika, po otwarciu maski kopara mu opadla, bo zobaczyl....2,0 z chromowana pokrywa i wielki przeplywomierz, z opisu mniej wiecej jest to fiacik ten starszy z lampami z tylu pionowymi i ma te mniejsze kierunki malutkie z pozycjami z przodu, duzo chromu i wogole bardzo zadbany. Wlasciciel twierdzi ze jest to fiat wersja rzadowa jakie kiedys jezdzily, i silnik ma 2,0 o mocy 120 koni