(126) - znowu kontrolka ciśnienia oleju....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Może ma ktoś pomysł dlaczego jak jest b. gorący silnik to przy ostrzejszym chamowaniu zaczyna się świecic ciśnienie oleju??? Jak już się zatrzymam to gaśnie. Dodam,że mam stan max. i jeżdże na półsyntetyku 15w40.....????
Jakieś pomocne sugestie ???? Bede wdzięczny
  
 
remont silnika............................................................
  
 
????????????...silnik jest 4000 po wymianie wszystkiego...
  
 
a robiłeś szlifa wału+ spasowanie nowych panewek? sprawdzałeś stan pompy??stan pierścieni pod kółkiem pasowym....coś musiałeś przeoczyć...
  
 
z tego co ja wiem to 15w40 to mineralny olej jest
posssdro
  
 
Mi się wydaje, że poprostu masz atomowe hamulce i olej w wyniku przeciążeń z serii 10G przykleja się do przedniej ścianki bloku w wyniku czego smok nie ma czego jeść;] Tak więc to nie wina silnika. Tym bardziej, że poskładany jest całkiem niedawno;]


  
 
Cytat:
2005-03-21 11:54:40, simon_pg pisze:
Mi się wydaje, że poprostu masz atomowe hamulce i olej w wyniku przeciążeń z serii 10G przykleja się do przedniej ścianki bloku w wyniku czego smok nie ma czego jeść;] Tak więc to nie wina silnika. Tym bardziej, że poskładany jest całkiem niedawno;]


heheheh...simon poważnie mówisz czy jaja sobie robisz??....nie no...chamolce mam niezłe) nówki wszystkie bębny i szczęki ferodo)))....ale wydaje mi sie,że mimo wszystko i tak nie powinno tak być)
  
 
Ja wiem tyle ze ten objaw pojawia sie przy zbyt malym poziomie oleju, wiec masz chyba za dlugi bagnet ze pokazuje max. A tak na serio to zdejmij miche i sprawdz jak wyglada smok olejowy czy nic mu sie nie stalo, i uszczelki tego smoka, kiedys tez tak mialem, uszczelki w tym wypadku moga nie do konca pomuc, wiec zplanuj powierzchnie przylegania kolnieza smoka do bloku, i wymien uszczelke. Pozdrawiam
  
 
....spróbuje....
dzięki....