E30 2.0 88"

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam na "oku" samochód wyżej wymieniony, cena nie jest najlepsza, ale stan samochodu po pierwszych lajtowych ogledzinach jest wzorowy(przynajmniej blacharski i wnętrza). Będzie sprawdzana mechanika przez mechanika ale to za pare dni, ale jest coś co mnie dręczy. Po odpaleniu samochodu(zimny) chodzi równiutko i cichutko żadnych szarpnięć zgrzytów jednak jak była otwarta maska, siedziałem za kierownicą i depnąłem na gaz i szybko puściłem, to zauważyłem że po lewej stronie tak pośrodku prysnęło leciutko wodą(chyba wodą). Powtórzyłem to samo i nic nie prysło jednak znów gdy to zrobiłem to znowu prysło i kumpel powiedział że wygląda to na wodę. Efekt taki jak przez cieniutką igłę ze strzykawki ktos by wypuścił trochę wody do góry, naprawdę minimalnie lecz zauważalnie. Nie znam się na tym dlatego będzie mechanik sprawdzał ale wy może już się orientujecie co to może być. Jestem zainteresowany tym autem, bo mam je pod nosem, nie było jeżdżone w Polsce, nie wiem z czego to psika bo siedziałem w środku, a nawet gdybym widział dokładnie skąd i tak by mi nic nie dało. Auto z dobrym wyposażeniem: wspom. kier, elektryka lusterek i szyb, komputer w podsufitce, trójramienna kierownica, radyjko pioneera, szyberdach. Na 99% bezwypadkowe, a wnętrze w super stanie. nNa przebieg nie patrzyłem bo i tak pewnie cofnięty. Jak wam przychodzi coś do głowy to piszcie. Dzieki pzdr.

Jestes pewien ze to woda? nie bylo czuc benzyny? na zimnym silniku kiedy woda nie jest tak nagrzana to sama pompa wody chyba nie powoduje takiego cisnienia zeby tak mialo "siknac" juz predzej bym powiedzial ze paliwo, jest poddawane do wtryskow pod cisnieniem, moze jakas dziurka w przewodzie paliwowym trudno cos powiedziec nie widzac

hmm to wytryski to chyba nic poważnego, a może tej beemce po prostu dobrze w Twoich rekach i się spuszcza hahahahah

A czemu nie szukasz 325?