Obroty silnika 2,4TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie: oglądałem BMW 524TD i co mnie zadziwiło i dało do myślenia obroty silnika 1,5tyś czy to normalne(był zimny). Jakie powinny być? Pozdrawiam.
  
 
zdecydowanie to nie jest normalne przy zimnym silniku mróz ok -10 obrotomierz wskazuje nieco powyżej 1000 chcesz go kupic czy patrzyłeś z ciekawości?
  
 
Myślałem o kupnie, bo od pewnego czasu chodz mi to po głowie. Właśnie chciałbym TD. Czy to może być uszkodzony rególator odrotów? Pompa i wtryski są ponoć po naprawie.
  
 
obroty reguluje wtrysk kontrolny lub ewentualnie można je podnieść na pompie wtryskowej przesuwajac potencjometr co jednoczesnie zwieksza dawke paliwa zbyt duze przesunięcie potencjonometru można poznać po wolno spadających obrotach jeśli chodzi o twój przypadek to:
wymiana wtrysku nowy 800 używka ok 400 uszkodzony potencjometr pompy nówka 2000 na allegro używka 700 u mojego znajomego 250 zastanów się . A jak chodzi na ciepło?
  
 
Właśnie przeglądałem literaturę naszą i zauważyłem, że kiedyś też miałeś podobny problem. Jak chodzi na ciepło nie wiem. Jutro jadę jeszcze raz go obejrzeć, to dam zać. Gdzie jest zamontowany rególator obrotów(czy to jest jakiś komputer(bo zawsze miałem disla ale prostego z jednym kabelkiem)).Na obroty wchodzi szybko i tak samo z nich schodzi.
  
 
jak wcześniej powiedziałem wolnymi obrotami steruje wtrysk kontrolny to jest 3 albo 4 wtryskiwacz zobaczysz bo idzie do niego przewód elektryczny jeśli zaś chodzi o sterowanie obrotami to wygląda to tak są dwa potencjonometry jeden na pompie wtr górna część pompy to właśnie potencjometr a drugi przy pedale gazu jeden i drugi podpięty jest do komputera uszkodzenia potencjonometru nie wykryjesz podłączając auto do komputera.
  
 
Cześć. Obroty silnika po chwili się normują ale po przejechaniu 50 km obrotomiesz przestaje działać. Dopatrzyłem się, że była po dachowaniu, nie zbyd ciekawie było to naprawione. zrezygnowałem z niej. Wesołego jajka!