1.8 TD Mokre gniazdo wtryskiwacze.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzisiaj zauwazylem ze pierwszy wtryskiwacz (od strony pompy) a dokladniej gniazdo jest mokre w paliwie. Efekt najbardziej jest widoczny po jezdzie. Bo jak stoi to paliwo wysycha i nie widac. Zauwazylem ze zbiera sie tam wlasnie troche paliwa. Reszt wtrykow suchutka jest tylko ten jeden. Mail ktos takie cos? Probowalem dokrecic go ale wydalo mi sie ze jest dokrecony. Moze ta podkladka puszcza? Co o tym sadzicie?
  
 
Cytat:
2005-03-22 13:40:08, misgo pisze:
Dzisiaj zauwazylem ze pierwszy wtryskiwacz (od strony pompy) a dokladniej gniazdo jest mokre w paliwie. Efekt najbardziej jest widoczny po jezdzie. Bo jak stoi to paliwo wysycha i nie widac. Zauwazylem ze zbiera sie tam wlasnie troche paliwa. Reszt wtrykow suchutka jest tylko ten jeden. Mail ktos takie cos? Probowalem dokrecic go ale wydalo mi sie ze jest dokrecony. Moze ta podkladka puszcza? Co o tym sadzicie?


a moze leje sie z przewodu gumowego z powrotu paliwa?? miałem tak kiedys kilka razy,wymieniłem przewod i było oki.
  
 
No wlasnie wymienilem na nowe te wszystkie przewody i dalej sie tam zbiera paliwo.
  
 
Może rzeczywiście puszcza podkładka (gratuluję kompresji ) chociaż w 99,99 % w takich wypadkach cieknie z przewodów gumowych.
  
 
No wlasnie te przewody wymienine wszystkie i 100% ze to nie przez przewody. Jesli mowisz ze gratuluje kompresji to zbieranie sie tam paliwa ma wplyw na moc itd. bo troche sie zdziwilem?
  
 
Cytat:
2005-03-22 20:21:01, munIO pisze:
Może rzeczywiście puszcza podkładka (gratuluję kompresji ) chociaż w 99,99 % w takich wypadkach cieknie z przewodów gumowych.



Sorki że się podpinam, ale ile kosztuje okolo pomiar kompresji? Bo nie wiem, mam kłopoty z odpalaniem w zimie przy niskich temperaturach, dużo się musi silniczek napocić zanim odpali. Czy to może być to? Ale w lecie jak jest ciepło to nawet nieźle odpala, także chyba ze złą kompresją chyba można żyć co nie? Pozdrowienia z Lublina!