Skrzynia 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
prosze nie blokowac obszukałem całe forum i niema innego tematu ktory by mi cos podpowiedzial a jezeli jest to dajcie linka


no to znowu ja i kolejne pytania
mam teraz problem ze skrzynia myslałem ze mi piszczy łozysko w kołach wiec wymieniem i jest nadal to samo pisczy jak nieweim co ,juz myslałem ze to łozysko na alternatorze lecz tez odpada ,
a wiec objawy sa takie na 3 i 4 biegu zaczyna pisczec jak mu sie depnie i nieweim czy to łozysko oporowe czy innne ,jak jade na luzie albo wcisne sprzeglo wszysko ucicha i jest cacy .ale na luzie niebede jezdzic ,wiec co to moze byc ?? przedtem tak bylo jak gdzies sie przejechalem dalej widocznie sie wszystko rozgrzalo i piszcalo ,przypuszcam ze to moze byc brak oleju w skrzyni ale teraz nawet jak jest zimny to juz tez piszcy wiec doradzie mi co tu mogło paśc???
  
 
Pytaj simona_pg - Widzialem jak robi skrzynie. Jak dlamnie AS, jest w tym zajebiscie obcykany. Napewno cos doradzi. Pozdrawiam.
  
 
przepraszam - byłem na 100% przekonany, że coś ostatnio czytałem o pisczeniu, które ustępuje po tutaj jest IMHO podobny temat..
  
 
dzieki widynek tego potrzebowałem takich odpowiedzi bez komentarza noi wszystko jasne chyba lepiej sie w nowa skrzynie zaopatrzyc
  
 
nom ja tak wlasnie robie, dzisiaj zrzucam starą i ładuje nową (tylko musze kupic najpierw )
  
 
no czytałem co mi tutaj kolega podrzucil i widze ze mamy taki sam problem ja jeszce zobacze 2 miezliwosci chociaz wiem ze nowa bedzie lepsza ale zobacze po ile chodza łozyska i czy olej jest w skrzyni hehe,jak łożyska beda drogie to skrzynie jakas bede musial wyrwac ,troche mi jeje szkoda bo przejechała juz te 100 tys i teraz nawaliła
  
 
komplet lozysk do skrzyni to jakies 200 zeta niecale chyba (choinka/walek atakujacy/lozyska polosi)
  
 
mam pytanko no może 2 :
1.a mianowicie między skrzynią a miską olejową pod dociskiem jest blacha z dziurką i z tej dziurki kapie mi olej co może być tego przyczyną- wałek sprzęgłowy??aha pojawia mi się olej też na obejmie od tłumika nie tej przy bagnecie...
2. Czy to normalne że po założeniu wydechu tekla z rury jak dodam gazu przy ruszaniu widać jakby benzyna pryskała tak lekko dosłownie
  
 
pewnie masz do wymiany simering od strony kola zamachoowego
ale np ja mialem tak kiedys jak pokrywe zaworow zmienilem okazalo sie ze byla strzelona i olej sciekal przez prawa strone bloku i do trojkata pod zamach ze wygladalo jakby wlasnie z zamachu cieklo


[ wiadomość edytowana przez: kabul dnia 2005-03-22 11:06:25 ]
  
 
właśnie moja pokrywa zaworów jakaś trefna jest: będę teraz ją wymieniał, planował głowicę i wymienie pod nią uszczeleczke i założe nowe osłony popychaczy
  
 
będac przy tym watku - pytanie - na razie mam wrzucona moja stara skrzynie z docietym kołnierzem. z eleganta lezy w zapasie - ale dzis zaczepili mnie zlomiarze czy nie mam moze skrzyni na sprzedaż. daja 100 zl - wiec mysle ze im moja stara puszcze. w zwizku z tym - czy wymiana tego calego kolnierza jest trudna? lub tez czy po docieciu niebedzie im to przeszkadzalo w 650? czy beda moglli zamontowac rozruch?
  
 
Pat_kdb, wymiana jest banalna i nie zajmie ci duzo czasu, a cietej skrzyni moga od ciebie nie wziac
Ta czesc jest przykrecona 6-cioma srubami od strony sprzegla, no i po 4 szpilki od kazdej poloski.
  
 
o to pikuloś. bo moja skrzynia choc ma 22 lata nigdyt niezgrzytla - ale jedynka juz pod swapa jest ciut za slaba. no i do wymiby zas uszczelniacze itp....wiec pewnie szybko kleknie. a skoro wymiana prosta to miodzik
  
 
Co do oleju w tym łączniku silnik skrzynia, na 90% jest to uszczelniacz wałka sprzęgłowego
Co do skrzyni Pat rzuć okiem również na długość wałka sprzęgłowego czy przypadkiem w starej skrzyni nie miałeś skracanego, jak tak to szlifierka kątowa