Nie ma się czym chwalić, ale... zhamiłem się

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kadetowcy się zebrali i zrzucili na hamownie więc, za 5 dych grzech było nie skorzystać. 92 KM i 139 Nm to nie za wiele ze 115 i 178, ale jakoś się kula



-----------------
Stahu
  
 
Wynik jak wynik, a omega to omega ,
  
 
Święte słowa. Pomiar robiony na gazie (coby nie było wątpliwości)

-----------------
Stahu
  
 
O qrde... 92 KM ?

Musisz miec niezla cierpliwosc.

Pozdrawiam,
Vino
  
 
Nie no fajna ta hamownia. Do 200tu na 4ce doszła prawie jak Lotusik, tylko bez oporów. 3 litrowego Senia A pociągnęli do 260ciu i opona strzeliła, ale był na zimówkach z indeksem T i nie wytrzymał

-----------------
Stahu
  
 
jaką masz instalke gazową??
i powiedz na trasie jak wygląda różnica pomiędzy gazem a beną...


peace
  
 
ten wynik jest normalny 20% spadek mocy na gazie to norma
a na benie zwężka miksera za mała i też zrobi swoje (zakład o piwo że zwężka ma fi 28mm zamiast 32mm-bo taka akurat na półce leżała)
  
 
Instalacja 2giej generacji Elpigaz, w szczegóły nie wnikałem, taki kupiłem. 180 zegar pokazuje i osiąga to w miarę normalnie na paru kilometrach. Na prostej ciężko kogoś wyciąć, ale po zakręcikach to już nie ma tylu chętnych . A mikser to nie wiem ile ma średnicy, przy okazji może zmierzę, jak nie zapomnę. I jaka by nie była to już jest ingerencja w dolot i nie ma cudów, mocy mniej.

-----------------
Stahu
  
 
Witam Wszystkich !!!!!!
Przeszukałem wszystkie wątki w których mowa była o hamowniach, ale nigdzie nie znalazłem nic na temat samego badania samochodu. Dokładnie chodzi mi o scenariusz jazdy na hamowni obciażeniowej. Na Polibudzie mamy hamownię ale wykładowcy nie zabardzo wiedza jak bada się samochód z automatem, a wolałbym żeby nie uczyli się na moim. Za instrukcje z góry dziękuję.

bogusz21