| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-08-17 16:57:12 Mi zaraz po tym jak wyjalem gaznik, zalozylem nowe dysze 115/190 wkrecal sie do 6500 a nastepnego dnia juz niechcial. czemu ??
|
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-08-17 17:25:47 a po co do takich obrotow krecic silnik ohv? zeby sie rozlecial? czy zeby czesciej go naprawiac? |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-08-17 17:29:15 obrotek fajnie wyglada jak pokazuje takie liczby |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-08-17 17:33:43 moj bez problemu poslusznie dobija pod 6800 rpm , chcialby dalej ale kompjuter mu nie pozwala |
Bukowina_Driver Fiat 126 Bis Ruda Śląska | 2004-08-17 19:52:39 więc im lżejsze koło zamachowe tym lepiej sie wkręca?? to dlaczego z ciężejszym kołem mają większą prędkość maxymalną??
a może by dzwigienki ponawiercać(idchudzić)-tak jak na stronie w tym silniku z OBR-u |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-08-17 20:23:04 im lzejszy zamach tym szybciej i wyrzej sie kreci silnik ale vmax spada poniewaz kolo zamachowe jest jakby akumulatorem energi kinetycznej. te odchudzanie Ci niewiele da, pozatym musisz wiedziec jak to zrobic. |
Mruk F&F Sympatyk ![]() Bielawa | 2004-08-17 20:47:39 A jak by tak odchudzić pasek klinowy, koło pasowe, łancuszek rozrządu, zębatki pompy olejowej, koła zębate skrzyni i to cholerne koło talerzowe w dyfsze, to by się dopiero wkręcił... |
_Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2004-08-17 20:53:23
No tu już chyba przegiąłeś |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-08-17 21:34:16
Zapomniałeś o sworzniu satelitów i przekładni prędkościomierza. |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2004-08-17 21:56:05 orazrawej stopie kierowcy ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
Guciu1801 opel rekord c/ pug 305 Wrocek | 2004-08-17 22:16:11 wazne jest, zeby splanowac kolo zapasowe |
blokus PF126p Sieroszewice | 2004-08-17 22:20:33
Jak jest silnik mocny to nic nie spadnie. Owszem w slabszych silnikach moze takie cos wystapic. |
_Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2004-08-17 22:20:58 W gaźniku malca zklaja sie jakieś dziurki w uszczelce, ale to daje ok 500 obr. Nie wiem jak jest w innych gaźnikach |
_Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2004-08-17 22:22:22 Ale bez sensu jest samo zwiększanie zakresu obrotów. Co innego jak wzmacniasz silnik i na górze dopiero ma kopa. |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-08-17 22:48:30
Czytalem w GT chyba w autach czytelnikow albo w ogoloszeniach taki tekst wlasnie jak gosciu opisywal co mial w furze porobione, to chyba DF byl. |
Bukowina_Driver Fiat 126 Bis Ruda Śląska | 2004-08-17 22:56:32 A sama zmiana wałka rozrządu ??na jakiś co dopiero od 5000 ciągnie ? |
_Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2004-08-17 23:02:22 ale musisz jeszcze głowice splanować. |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2004-08-17 23:51:50 na moim koleczku wcale sie wysoko nie wkreca, szybko to fakt ale 6500 to koniec zaczyna sie dlawic, nie wiem czy juz nie moze czy dostaje za malo paliwa ale pare razy regulowany i 6500 to max, tzn. nie wiem czy 6500 bo dopiero zakladam obrotek a mowie w przeliczeniu z predkosciomierza ktory moze oszukiwac w kazdym razie kulal sie przed remontem do 60 na II i 100 na III teraz nie wiem bo sie dociera. a co speeda to fatycznie spada, na serii prawie szafe zamykal a teraz 120 to juz raczej wymuszone ale inna sprawa ze wkreca sie bardzo ladnie. |