| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mardziel 126p Koszalin | 2005-03-28 11:38:18 ja u siebie w shicie podnioslem o 15 cm
shicie - czyt. swifcie [ wiadomość edytowana przez: Mardziel dnia 2005-03-28 11:50:32 ] |
Mardziel 126p Koszalin | 2005-03-28 11:49:23 a tak powaznie to jest fajny patent na to tylko roboty troche!
nie kojaze jak to u zoltara jest ale mozna zrobic tak ze wycinasz w budzie nad skrzynia blache i wspawujesz ja troche inaczej w ten sposob zeby podniesc do gory skrzynie. wtedy mocujesz ten caly lacznik w ten sposob zeby byl on w jednej linii z wyjsciem ze skrzyni biegoow i lacznikiem (lizakiem) minusem tego rozwiazania jest to ze jest kupa roboty a plusem to ze mozna bardziej obnizyc samochod a polosie beda i tak wychodzily w linii prostej ze skrzyni biegow co do wysokosci podniesienia lewarka to jest ona zalezna od tego jak wysoko skrzynie podniesiesz
a i jeszcze jedno to rozwiazanie stosuje sie raczej w wyscigach niz w rajdach poniewaz ma to wszystko znaczenie naprawde dopiero wtedy kiedy jest bardzo maly skok zawiechu, auto jest mocno zglebowane i ma mocno wysilony silnik, bo wtedy polosie jezeli nie beda wychodzic ze skrzyni pod katem prostym to sie zarzna w mgnieniu oka. pozniej jeszcze tylko pod odpowiednim katem ustawiasz piasty kol i masz spokoj z urywajacymi sie zabierakami i rozpadajacymi przegubami (pod warunkiem oczywiscie sprawnych polosi!!) |