Czy ktoś ma Samarę z MUSS"em?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie!
Czy ktoś z klubowiczów posiada lub widział kiedykolwiek Samarę z Mikroprocesorowym Urządzeniem Sterowania Silnika. Nie chodzi tu o wtrysk. Jest to konwencjonalny gaźnik, nie ma natomiast aparatu zapłonowego. Mikroprocesor na podstawie czujników położenia wału korbowego, prędkości obrotowej silnika, temperatury silnika i podciśnienia w kolektorze ssącym określa moment zapłonu. Układ wyposażony jest w 2 2-biegunowe cewki zapłonowe.
Pozdrowienia, Krajnik .
  
 
Niestety...urządzenie jest dosyć kosztowne (ok 700PLN) i nie widziałem go w Polsce.Ale widziałem taką samarę na węgrzech.nawiasem mówiąc to jedyna samara jaka startowała w slalomie oprócz mojej na zlocie LBK.Nie miałem szans.Zresztą ta samara wygrała klasyfikacje w gr.N
Niezłe ustrojstwo. jasiu ma namiary na formę ,która to produkuje.jest szansa żeby tościągnąc z Rosji - tylko czy to sie oplaca???
 
 
Nie wiem Pawle czy mówimy o tym samym. Chodziło mi o urządzenie które stanowiło oryginalne wyposażenie niektórych wersji. Ciekaw jestem po prostu czy takie samochody były oferowane w Polsce. A może ktoś takie coś sprowadził?
Ostatnio w okolicach Wrocławia pojawia się wiele ofert sprzedaży Samar na białych tablicach, ceny od 300 do 2000 Euro, problem jednak w tym, że samochodów tych nie da się w Polsce zarejestrować . Ciekawe by było zrobienie zestawienia krajów do których Samara była eksportowana z ilością samochodów jakie w tych krajach się poruszają . Tylko skąd wziąść takie dane .
Krajnik
  
 
Raczej na pewno mowimy o tym samym !
Nie pamiętam już gdzie ale był na klubowej link do zdjęć , danych technicznych, charakterystyk tego urządzenia.na pewno nie ma tam aparatu zapłonowego, a nie wiem czy było jeszce inne rozwiązanie tego rodzaju.
Co do tych samarek na białych tablicach, to moze opłaca się to kupować na częsci, albo na kompletna przekładkę???Bo zarejestrować się nie da faktycznie, na chyba ,że np samarę baltic, która spełnia wymogi EUR3
 
 
Cytat:
2003-03-03 23:08:07, pawel_krakow pisze:
jasiu ma namiary na formę ,która to produkuje.jest szansa żeby tościągnąc z Rosji - tylko czy to sie oplaca???

Czy tu chodzi o Samarę Formę 21099? Czy zatem plany zmiany samochodu z 2107 na samarę?
  
 
Tak chodzi o ta samarke z węgierskiego zlotu(grafitowy metalic). A jasiu na pewno nie przymierza si e do zamiany 2107 na samarkę. Raczej przymierza się do konkretnej przróbki:)
Wiem bo wczoraj wieczorkiem wpadł do mnie i wypilismy parę piwek
 
 
Miły,widzę że jeszcze się nie nauczyłeś rozczytywąc pisma prezesa.Tam powinno być-Jasiu ma namiary na FIRMĘ która to produkuje a nie formę.
Przez jedną literkę to całe zamieszanie:)
Pzdr Grzesiek
  
 
No grzesiu ! jesteś niazły szyfrant:)
MAsz piwo za tłumaczenie moich hieroglifów
 
 
Trzymam za słowo:)Jak nie w kwietniu to we wrześniu.
Pzdr Grzesiek
  
 
Jeżeli chodzi o browara, to na zlocie niech mi się przypomną ci, którzy pomogli w robieniu stronki o modelach, nad którą pracuję (najpóźniej jutro uaktualnię to co jest na lycosie, bo trochę tam brakuję). Przypomnijcie się, bo miałem Wam postawić po browarze właśnie za pomoc w robieniu stronki.
  
 
Witam
Nie wiem, czy mówimy o tym samym, ale kiedys robiąc u znajomego mechanika-elektryka przyjechał gość taką Samarą i miał takie podwójne cewki jak opisałeś. Padł mu moduł zapłonowy i właśnie chyba ta Samara nie miała aparatu. Z tego co pamiętam, to ryłem przy tym module cały dzień i jeszcze wieczorem pół nocy na biurku i wszystkie elementy wyglądały na sprawne a iskry nie było. Pamiętam, że przerobiłem mu to na dwa moduły zwykłe i działało - mówił, że spalanie spadło mu z 6,5 l na 6 l i jeszcze lepiej chodzi ale to pewnie jakieś subiektywne wrażenie. Aha i ten gośc właśnie mówił, że po całej Europie szukał takiego "podwójnego" modułu i nigdzie nie dostał - mówił coś o Węgrzech i nawet, że mu ktoś z Afryki miał sprowadzać ale ja nie wiem ile w tym prawdy. Pamiętam tylko, że przerobiłem to na dwa pojedyncze zwykłe moduły zapłonowe (bez przeróbki w pozostałej części instalacji) i pojechal