Bardzo Bardzo dziwna sprawa ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich, dzisiaj zauwazyłem bardzo dziwną sprawę:
podczas pełnego skrętu kierownicą w lewo jak i w prawo do oporu
podczas postoju przy włączonym silniku, patrze na obroty a one ku mojemu zaskoczeniu zaczynają skakać z 900 do 1200 a silnik zaczyna dostawac delikatnych drgań po wyprostowaniu kierownicy jest ok , dodam ze podczas jazdy gdy skrecam w lewo czy w prawo obroty również falują ale w drugą strone od 100 do ok 500-600 i zachwile wracają do normy tj 900, ludzie czy mieliście już taki dziwny przypadek
  
 
Przy kręceniu kierownicą zawsze falują, bo komp dostaje sygnał o zwiększeniu obciążenia przez pompę wspomagania i podaje więcej paliwa. Tyle, że jeśli wszystko jest OK to falują +/- 100.

Trzeba sprawdzić to co zwykle jest odpowiedzialne za wolne obroty: silnik "krokowy", rurki podciśnieniowe, a dopiero później można się zacząć zastanawiać.
  
 
... niop ... dalej kręć koołami od oporu do oporu ...... na max skręconych kołach masz największe ciśnienie ..... i najprędzej wtedy może Ci wywalić uszczelki w maaglownicy .....
  
 
Cytat:
2005-03-29 19:35:23, mily-swiety pisze:
... niop ... dalej kręć koołami od oporu do oporu ...... na max skręconych kołach masz największe ciśnienie ..... i najprędzej wtedy może Ci wywalić uszczelki w maaglownicy .....



To gazu też nie naciskać do oporu
Jak ja bym nie kręcił kółkiem do oporu, to by mnie hejnalami pozdrawiali na parkingach w DC, że hej.
  
 
... hehehehe .... mówiąc od oporu do oporu mam na myśli moment w którym jush więcej nie skręcisz kól ..... czyli masz taaki charkterystyczny stuk ...... odrobina wyczucia wystarczy i nie będziesz bił doo końca ...... mnie jaakoś nikt hejnałami nie poogania ...... jush jedną przekładnie taak zaalatwiłem .....


... róbta co chceta ...... jaak Ci się zaacznie ze wspomagania laać to wspomnisz mooje słowa ..... ....
  
 
jutro sie wybiore do mojego mechanika , niech zaglądnie ..., może on coś wynajdzie ,
dzieki Skolmi za rozjaśnienie troche tematu
  
 
to jest normalny objaw że obroty schodzą do 900 albo i niżej, pompa i silnik muszą się trochę pomęczyć żeby w miejscu skręcić koła. Zresztą w miejscu kół się nie skręca to maglownica może pujść w piz...u

Ja jak u siebie wymieniałem przekładnię to wywaliłem czujnik ciśnienia
  
 
... niop .... mss doobsze mówi .... daac mu śliwki .... .....
  
 
Cytat:
2005-03-30 19:24:53, mily-swiety pisze:
... niop .... mss doobsze mówi .... daac mu śliwki .... .....



tylko nie śliwki
  
 
.... ...... oki ... przeroobimy na sooczek śliwkowy ..... .....