Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() VANOS E39 523i GLIWICE | 2005-06-16 23:36:40 524td jest mniej zaawansowany technologicznie, prostsza budowa mniej elektroniki (525tds wrażliwe pompy wtryskowe na nasza rope) 2,4 przez taksówkarzy traktowane jak woły robocze tańsze w eksploatacji.
Ogólnie opinie podzielone Ale masz racje ropa pasuje do VW i MB ale nia do BMW(bez urazy) |
![]() tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-06-16 23:38:06 to raczej 525 tds ma gorsza opinie niz 524td bo w tych tds to jednak lubi pekac glowica. |
![]() VANOS E39 523i GLIWICE | 2005-06-16 23:45:04 W 2,4td głównie pęka pomiędzy gniazdami zaworowymi a w TDS-esie lubi szczelić krecha na całej długości(i są tacy co to spawają i są z tego dumni ![]() |
![]() MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-06-17 09:52:24
co do tds to racja, ale co do 2,4td to nie słyszałem żeby głowica komus walnęła. pechowym silnikiem jest wspomniany przez hz M20. tam to dopiero walą głowice. ze swojej strony doradzałbym 524td. pozdrawiam |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2005-06-17 09:59:29
z tego co ja wiem, to TDS-y mają znacznie gorszą opinię w porównaniu do TD. W piątce ja bym i tak zdecydował się na TDS-a bo przecież ten silnik nie ma wady konstrukcyjnej! A to, że ktoś kupuje do wyścigów diesla to dla mnie jest coś nie tak. Przy normalnym eksploatowaniu nie powinno być problemów. A co do m21(TD) to jak dla mnie są to silniki (prawie)nie do zajechania, wspomne o znajomym który miał 524TD i zrobił na niej 400000km w większości na opale i mu ją ukradli, nie miał z nią żadnych większych problemów. A taksówkarze wybierają to co trwalsze i tańsze w eksploatacji, to chyba oczywiste. Tak więc reasumując w E34 ja bym brał TDS-a. TD bym wziął jakbym znalazł okazję, stan naprawdę świetny i bogato wyposażony. W moim E30 m21 TD spisuje się rewelacyjnie na E34 może być troszkę za słaby. pozdrawiam |