Na co patrzec, jakie klopoty 520 1995 Kombi 150 000 km

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Bry
Szymon jestem. Zastanawiam sie nad kupnem BMW 520i 1995, 150tys najechane. Samochod jezdzony w niemczech tylko. Chcialbym sie od was dowiedziec na co patrzec przy kupnie takiej beemki, jak sie te auta sprawuja, jakie sa z mini klopoty ile takie silniki wytrzymuja, czy 20 na taka mase wystarczy(uzywalgo bede przywatnie raz na weekend moze) , slowem jesli macie jakies porady odnosnie kupna takiego samochodu to walcie jak w dym, prosze!!Smile

pozdrawiam
Szymon
  
 
nie musisz pisac 2 razy tego samego tematu, a co do samochodu to jak sie troche wysilisz i przejzysz forum to znajdziesz duzo informacji na jego temat
  
 
wiem przepraszam za ten double impact, nacisnalem 2 razy w przegladarce, mam wolne lacze
  
 
Cytat:
2005-04-06 15:54:28, simonbolek pisze:
Bry Szymon jestem. Zastanawiam sie nad kupnem BMW 520i 1995, 150tys najechane. Samochod jezdzony w niemczech tylko. Chcialbym sie od was dowiedziec na co patrzec przy kupnie takiej beemki, jak sie te auta sprawuja, jakie sa z mini klopoty ile takie silniki wytrzymuja, czy 20 na taka mase wystarczy(uzywalgo bede przywatnie raz na weekend moze) , slowem jesli macie jakies porady odnosnie kupna takiego samochodu to walcie jak w dym, prosze!!Smile pozdrawiam Szymon



oj oj oj, gdybyś poszperał troszke to encyklopedie byś mógł napisać na ten temat z tego forum. Jak się sprawują? Przecież to BMW...
  
 
Cytat:
2005-04-06 16:16:34, Jeztom pisze:
oj oj oj, gdybyś poszperał troszke to encyklopedie byś mógł napisać na ten temat z tego forum. Jak się sprawują? Przecież to BMW...



....... wszystko może się zdupczyć
  
 
Moim zdaniem E-34 z 95r.to dobry wybór.Ważne że silnik ma słynne 6 garów,vanosa i niedużo przejechane.Silnik 150KM-radzi sobie z masą samochodu(11,3s do 100km/h przy manualnej skrzyni biegów) i w porównaniu np. z 3,0 V8 jest całkiem ekonomiczny.Dobrze utrzymane auto z tego roku nie powinno mieć grama rdzy,niewytartą tapicerkę(no może ciut rant oparcia fotela),żadnych niepokojących odgłosów z zawieszenia.Poza sprawami oczywistymi,wrażliwa 24 zaworowa głowica (sprawdż czy ktoś tam nie grzebał np.ślady silikonu itd.),nieszczelny simmering przedni wału, warto zwrócić uwagę na to czy jest osłona wentylatora, czy działa sprzęgło wiskozowe ale to tylko kropla w morzu tego co należy sprawdzić.Posłuchaj rady kolegów z forum-przejżyj posty a najlepiej weź ze sobą kompetentną osobę - co dwie pary oczu to nie jedna.
Pozdrawiam i życzę udanego zakupu.
P.S.
W zeszłym roku trzech moich znajomych kupiło BMW E-34,E-36 i jak dotąd WSZYSCY są zadowoleni.