| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2005-01-18 13:52:49 szukałem na forum ale nic nie udało mi sie znaleźć.
pytanie: czym różnią się koła rozrządu na wałku ssącym w 1,8 (zdaje się to samo w 1,6) od 2,0 i 1,4? w katalogu mają inne numery. mam możliwość kupienia takowych ale chcę mieć pewność że będą pasować. czy kółka na wałkach wydechowych są takie same dla wszystkich pojemności? [ wiadomość edytowana przez: lechu dnia 2005-01-18 13:57:21 ] |
automatic | 2005-01-18 14:34:45 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-26 13:43:42 ] |
Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2005-01-18 15:20:46
no tak, ale jednak czyms sie roznia. do tego ta moja pedantyczna dbalosc o detale... na kolkach raczej nie ma wybitych numerow seryjnych?
no i co z "kołnierzami" na kołach? potrzebne są czy moze jednak na sprawnym i dobrze zrobionym silniku pasek nie ma prawa sie przesuwac bo w tych ktore chce kupic tylko jedno kolo ma kolnierz a drugie nie. |
automatic | 2005-01-18 15:46:32 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-26 13:43:14 ] |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-04-07 12:28:49 Blaszka jest orientacyjna bo można ja przestawiać. Olej ja. Lepiej jest ustawiać rozrząd na znaki na obudowach wałków (głowiczkach) S po prostu dokadne. Są tam podłużne nadlewy i musisz je zgrać ze znakami na kołach. Wałek pośredni na 34 stopnie od pionu (znak na godz 1), wał na 0 stopni (załóż koło pasowe i ustaw na znak 0 stopni na pokrywie - jest ciut dokładniej). ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |