łozysko oporowe w skrzyni czy cos innego?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Heyka

W moim accencie (1.3 98 107tys km) słychać chrobotanie. Najlepiej słyszalne po dłuzszym postoju 8 godzin na luzie przy dodawaniu gazu. Po wcisnięciu sprzegła chrobotanie ustaje. Po przejechaniu kilku kilosów chrobotanie znika. Skrzynia chodzi bardzo dobrze.
Niedawno było wymienione łożysko sprzegła które wydawało lekki pisk (wiec to raczej nie sprzegło).
Po rozmowie z mechanikiem stwierdził ze to łożysko oporowe w skrzyni (a dokładniej obudowa tego łożyska). Powiedział także ze wymienia sie komplet łozysk i ze z robocizna to bedzie kosztowac ok 1000zł i dlatego radzi sie wstrzymac z wymiana, jezdzic i się nie przejmować.

Co wy na to?
Czy rzeczywiscie trzeba wymieniac wszystkie łozyska?
Czy to naprawde tak duzo kosztuje.?

Pozdrawiam

Respi
  
 
Ja mam tak samo w moim dziadzie Scoupe! to pewnie łozyska w skrzyni!w ASO powiedzieli 500PLN robocizna+ części! Ja sie nie przejmuje i się bujam autem! Jak padnie to kupie na szrocie skrzynie! mozna dostać za naprawde małe pieniądze i z małymi przebiegami
  
 
u mnie jest to samo mam hyunaia excela z 97 takie same objawy(napewno lozysko) mnie powiedzieli 1.500 zł dostalam propozycje calej skrzyni za 800 zł wiec nie bede sie bawic z wymiana, ale chyba poczekam az padnie ....