| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2005-03-29 15:45:04 1. Jaki auto ma przebieg?
2. Czy wraz z osłabnięciem pojawiło się: a) większe spalanie, b) zauważalne zwiększenie dymienia (jeśli tak, to jaki kolor), c) problemy z rozruchem porannym, d) głośniejsza praca jednostki? |
map78 Sympatyk FEFK Ford Escort Gościcino | 2005-03-29 15:54:47 A sprawdzałeś świece i przewody WN?? Prawdopodobnie którys z garów gaśnie i dlatego samochod nie ma mocy. |
kornat BMW e-39 530d Wrocław | 2005-03-29 15:57:49
świece to by i może jeszcze znalazł z tymże żarowe natomiast z przewodami wysokiego napięcia może być kłopot ![]() |
![]() jagamen BMW 318 TDS sedan częstochowa (Kłobuck) | 2005-03-29 15:59:37 Tak też świece i przewody odpadaja. Czy to bedzie ropa "kapitalna"??
muszę tę co mam wyjeździć do zera i jechać na dobrą stację, może coś się zmieni. Przyznaje się ze ta obecna w baku była z "belejakiego" żródła. |
Henryk Kraków | 2005-03-29 16:01:57
Trzymam kciuki bo coś czuję że to bedzie główna przyczyna Twoich kłopotów.Aha...może do zera to nie polecam wyjeżdżania paliwa w dieslu chyba że chcesz wymieniać pompę wtryskową niedługo. [ wiadomość edytowana przez: Henryk dnia 2005-03-29 16:03:28 ] |
![]() jagamen BMW 318 TDS sedan częstochowa (Kłobuck) | 2005-03-29 16:04:37 A propo tej belejakiej ropy.... Czy jest może gdzieś (w okolicy zbiornika lub w innym miejscu) jakiś filterek ropy? Taki który pierwszy wyłapuję śmieci? (nie chodzi mi tu o filtr paliwa w silniku) |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2005-03-29 16:42:34
Trafne pytanie i potencjalnie możliwe źródło problemów Jeśli to przez kiepski ON, to należałoby jeszcze po tym fakcie np. na stacji Shell-a kupić jakiś preparat do przeczyszczenia wtrysków/pompy, zalać na zbiornik ON i wyjeździć... O przejrzeniu/wymianie filtra paliwa już nie wspominam nawet... |
![]() jagamen BMW 318 TDS sedan częstochowa (Kłobuck) | 2005-03-30 13:30:02 tak tez uczynie i mam nadzieje że problemy sie skończą. Dam znać jak już sprawa się rozwiąże, |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-04-04 06:09:05 Sek w tym, ze turbinka nie powinna gwizdac za bardzo. Jesli gwizdze, to znaczy, ze masz gdzies nieszczelnosc. Albo miedzy turbina a IC, albo miedzy IC a dolotem do silnika. Na schemacie w znanym programie widzialem oring gumowy chyba, miedzy IC wlasnie a dolotem. Moze tam jest problem? A moze gumowy waz doprowadzajacy powietrze do IC? Albo sam IC puszcza. Kazda nieszczelnosc oznacza spadek cisnienia doladowania i zamulenie totalne.
|
BaD_BoY_KrK Skoda Octavia II RS Leicester | 2005-04-04 07:32:07 Podobny problem z zamuleniem autka ma escortdriver - skontaktuj sie znim ... może razem coś uradzicie ![]() |
![]() jagamen BMW 318 TDS sedan częstochowa (Kłobuck) | 2005-04-04 20:53:42 Turbina gwizda głośno ale po sciagnieciu przewodu doprowadzajacego powietrze. (lub jak ściągłem 2 ostatnie tumniki). W czasie normalnej jazdy to ją niewiele słychać.
A może ktoś wie jak zwiększyć dawkę paliwa na pompie? Którą śrubką? Może to by coś pomogło. A co to jest czerwone z 3 kabelkami na pompie? |