XR3 chłodzenie oleju czy podgrzewanie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Wczoraj włożyłem silnik xr3i z87r do budy z 81r (z gażnikiem). Musiałem narazie zrezygnować z wtrysku bo nie znalazł się żaden uczony aby przerobić ins. elekrtyczną (z gażnika na wtryska).

Więc teraz moje pytanie....
W xr3, pomiędzy silnikiem a filtrem oleju jest element z dwoma przewodami....... Co to jest i jak to przerobić aby wszystko było ok bo w starym silniku (z gażnikiem) tego nie ma.
Z GÓRY DZIĘKUJĘ I WSZYSTKICH POZDRAWIAM !!!
  
 
To we wszystkich knigach opisane jest jako chlodnica oleju. A co z tym nie tak, ze chcesz przerabiac?
  
 
problem polega na tym ze do chłodnicy oleju jeden przewód (ten krótszy) jest doprowadzony zaraz od kolektora dolotowego a ten drugi idzie do górnego węża do wejscia do nagrzewnicy niestety nie wiem jak u ciebie rozwiazac ten problem
  
 
tak jak toradek powiedzail, jest to chlodniczka oleju.
  
 
a czemu panocku calej wizaki nie przelozyles....bys mial po problemie i awto mocniejsze