Same kłopoty ;(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Serdecznie!!

Mam kilka pytan byc moze komuś z klubowiczów jego essie płatał podobne figle które wcale nei są zabawne ;(

1. Kiedy sie nagrzeje nie chce zapalić, wydawało mi sie ze to wina rozrusznika więc oddałem go do "naprawy" i owszem ejst znacznie lepiej ale gdy sie nagrzeje bardzo problem pojawia się znów.
2. Kiedy "daje na luz" podczas jazdy obroty spadaja gwałtownie poniżej 1000x wowczas bywa ze gasnie. (przy goracym silniku) Natomiast kiedy jest zimny nic takiego sie nie dzieje. Taka sytacja bywa nawet podczas "jazdy" o ile mozna tak to nazwać w korku gdzie przy ruszaniu kiedy puszcze gaz spadają do ok 500x
3. Nie wiem skąd ale w filtrze powietrza (mam na myśli puszke) jest olej silnikowy, ponadto smierdzi stasznie benzyna w srodku zaznaczam ze filtr powietrza nadaje sie do wymiany i tutaj rodzi sie pytanie zwykły czy stożek ?

Dziękuje za pomoc

Pozdrawiam wszystkich
  
 
a jaki to silnik, bo to bardzo ważne
  
 
mam to samo.
Po zamontowaniu gazu cos takiego nastapilo
silnik to 1.4 wielopunktowy wtrysk
wymienione zostaly swiece i kable WN, filtr powietrza ma 3000km sonda lambda jest sprawna.
Dzieje sie tak zarowno na gazie jak i na benzynie
Stawiam na krokowca.
i taraz pytanie bo po odpiwciu tego tutaj oto czegos co na zdeciu przedstawilem silnik gasnie a ponoc mial chodzic sprawnie (tak mi tu ktos doradzil).
I czy w razie potrzeby wykrecenia wykrecam te 4 (3 widoczne zielone i jedna w domysle za kablem) srobki?
  
 
ja odepniesz sterowanie elektrozaworu wolnych obrotów to bedziesz mial zamkniety by-pass czyli dodatkowe powietrze dochodzace zanim sie silniczek rozgrzeje. w takim przypadku zawsze na zimnym bedzie Ci gasl.
  
 
no wlasnie czyli to nie jest krokowiec?
bo zostalem poinformowany ze to jest krokowiec a nie to drugie (w prawo od 2ki)
zacznijmy moze od tego ze trzeba by mi bylo wyjasnic ktory to krokowiec ten ktory pokazalem na foto czy ten drugi ?
bo zdania sa podzielone
zapewne wynika to z tego ze pytalem osob ktore posiadaja 1.6 16v a tam moze wygada to inaczej.
  
 
Cytat:
2005-04-05 09:27:09, aceide pisze:
Witam Serdecznie!! Mam kilka pytan byc moze komuś z klubowiczów jego essie płatał podobne figle które wcale nei są zabawne ;( 1. Kiedy sie nagrzeje nie chce zapalić, wydawało mi sie ze to wina rozrusznika więc oddałem go do "naprawy" i owszem ejst znacznie lepiej ale gdy sie nagrzeje bardzo problem pojawia się znów. 2. Kiedy "daje na luz" podczas jazdy obroty spadaja gwałtownie poniżej 1000x wowczas bywa ze gasnie. (przy goracym silniku) Natomiast kiedy jest zimny nic takiego sie nie dzieje. Taka sytacja bywa nawet podczas "jazdy" o ile mozna tak to nazwać w korku gdzie przy ruszaniu kiedy puszcze gaz spadają do ok 500x 3. Nie wiem skąd ale w filtrze powietrza (mam na myśli puszke) jest olej silnikowy, ponadto smierdzi stasznie benzyna w srodku zaznaczam ze filtr powietrza nadaje sie do wymiany i tutaj rodzi sie pytanie zwykły czy stożek ? Dziękuje za pomoc Pozdrawiam wszystkich


1. jak zapalasz ciepły silnik to warto wcisnac gaz do polowy.
2. moze to byc wina krokowca a rowniedobrze moze dostawac lewe powietrze (ja tak miałem )
3 olej w puszce filtra to znaczy ze pluje ci z odmy. powodow moze tego byc kilka: dopowietrzenie skrzyni korbowej masz zatkane albo gorsza sprawa ucieka ci cisnienie z cylindrów.

Dobrze by było zebys podał model silnik rok i przebieg auta. i czy masz LPG.


[ wiadomość edytowana przez: Rick_3 dnia 2005-04-05 11:10:33 ]
  
 
Cytat:
2005-04-05 10:23:07, BUGZ pisze:
no wlasnie czyli to nie jest krokowiec? bo zostalem poinformowany ze to jest krokowiec a nie to drugie (w prawo od 2ki) zacznijmy moze od tego ze trzeba by mi bylo wyjasnic ktory to krokowiec ten ktory pokazalem na foto czy ten drugi ? bo zdania sa podzielone zapewne wynika to z tego ze pytalem osob ktore posiadaja 1.6 16v a tam moze wygada to inaczej.



to w prawo od 2 to jest czujnik polozenia przepustnicy

a to co zaznaczyles na rysunku to jest wlasnie krokowiec (to z tylu z wtyczka) i mechanizm sterujacy przeplywem powietrza przy pomocy krokowaca

zeby zrobic z tym porzadek to musisz wymyc jedno i drugie gdyz to pierwsze (mechanizm) tez moze sie przycinac z powodu syfu w nim zebranego