| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-04-26 14:55:30 Dzis sprawdzalem jakie obroty osiaga silnik podczas przyspieszania. Na 1 i 2 dobrze przyspiesza do 4200, potem spadek mocy i przy 4400 zupelnie jakby nie dostawal juz paliwa.
Co mnie mocno dziwi, bo przeciez maksymalna moc silnik powinien uzyskiwac przy 4500. Kiedys, z gorki udalo mi sie go pociagnac do 4800, ale to dlatego, ze z gorki. Jak jest u Was? |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2005-04-26 16:41:37
To może znowu ja ) Chyba pompka wymaga wyczyszczenia/ustawienia. Mój ciągnie do 5000rpm na każdym biegu i nie z górki (tak mi pompiarz ustawił pompę, urzedzając, bym tego nie nadużywał)... Nie wiem, jaką Ty masz pompę, bo ja mam Lucasa, na której można ustawić obroty silnika 5150+/-50. Pompa Bosch ma inne parametry zdaje się...
|
_kruchy_ Prawdziwe TDI Poznań | 2005-04-26 17:35:37 Na większości pomp wtryskowych jest ogranicznik maksymalnych obrotów i dlatego nie możesz przejść przez 4400, a co do utraty mocyw golfie 1.6 TD miałem ten sam efekt.... że na wysokich obrotach kończył przyspieszanie.... niestety nie miałem obrotka żeby wiedzieć jakie to obroty... ![]() |
Kao Częstochowa | 2005-04-26 19:21:59 Powinien wytrzymać spokojnie do 4800, a chwilowo do 5200, przynajmniej wersja 90 KM. |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-04-26 20:18:51 No to zdaje sie, ze mam kilka rzeczy do zrobienia. Ale wiem przynajmniej gdzie i czego z grubsza szukac.
1) Na poczatek cisnienie sprezania w komorach, to przy okazji wykrecania wtryskow 2) Jakosc wtryskow - moze sa zjechane i poprzedni wlasciciel aby latwiej pchnac zmniejszyl dawke paliwa na pompie, bo dymily? 3) Moze preparat do czyszczenia ukladu wtryskowego? 4) Przy wymianie uszczelki pod klawiatura /dekiel silnika/, sprawdze ustawienia zaworow. 5) Wymiana oleju, filtrow |