| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
vectramaniak opel vectra A frisco lublin-horodło | 2005-03-07 12:34:11 zapomnialem napisac co za motorek mam. ano c18nz z 1992.to chyba tyle |
vectramaniak opel vectra A frisco lublin-horodło | 2005-03-07 12:35:10 gg 3532798
butchero@tlen.pl |
maciekk1977 Skoda Favorit 135L białystok | 2005-03-08 17:57:09 38mm to chyba w miare dobrze,moze trzeba wyregolowac instalacje a ile powinna palic benzyny w trasie |
Wagus Ford Mondeo MK4 Lublin | 2005-03-08 21:00:52 ...siemanko, v-maniak!
ostatnio dlubalem w victorii kolezki.. zauwazylem ze srednica miksera u niego to 30mm, u mnie 34mm, silnik c16nz o bardzo zblizonych przebiegach... pogadali i okazalo sie ze spalanie u kumpla to 7,0/100, u mnie 8,5/100. jak w miescie? kolezka nie sprawdza.. za duza butla kolejny etap to przejazdzka. u niego wyraznie elastyczniejszy silnik, moment obrotowy lepiej odczuwalny na nizszych obrotach.. ale w sprincie niestety nie dotrzymuje mojej kroku..
..takie sa moje spostrzezenia... zastanawiam sie nad zmiana miksera, co i Tobie radzę (32-34mm). w zasadzie mozemy sie zamienic na jakis czas to przetestujesz czy warto.. pozdr. |
SENATOR SENATOR B GDANSK | 2005-03-10 18:04:17 Panowie.Tak jak ja sie o tym dowiedzialem to mikser musi miec 2/3 srednicy przed przepustnica.Oczywiste jest ze nie bawimy sie w po przecinku. |
vectramaniak opel vectra A frisco lublin-horodło | 2005-03-10 21:14:36
dzieki sprawdze u siebie. ja ostatnio wyczytalem cos takiego. cytuje: " Zwiększenie prędkości przepływu poprzez zastosowanie zwężki (czyoi miksera-rozumiem) powoduje wzrost podciśnienia w przewodzie doprowadzającym paliwo. Rozwiązanie to pozwala na uzyskanie większej „czułości" pobierania odpowiedniej ilości paliwa w zależności od ilości przepływającego powietrza." nic konkretnego o wymiarach ale daje do myslenia. neeerrrrrrraaaaa |
jozef01 Toyota Avensis WAW, Józefów | 2005-03-11 11:43:06 U mnie w Carinie 1,6 (instalka fabryczna Vialle) jest 28mm, przepustnica ma 56mm czyli jest to 50%. Robiłem próby na różnych mixerach o większej średnicy i.... najlepiej chodzi na seryjnym. także z rozmiarem 2/3 bym nie przesadzał - ciężko skompemsować - ma ładną "górę", ale słabiutki "dół" w zakresie obrotów, poza tym sporo więcej pali - jakieś 15-20%. |
vectramaniak opel vectra A frisco lublin-horodło | 2005-03-17 08:19:40 lipa nieludzka.
nie da rady wsadzic do mnie mniejszego miksera niz 38. kompletny brak mocy wystepuje na mikserze 34mm. juz nie praktykuje. bede dzialal na starym. chyba ze nowy pomysl sie powiedzie u kolegi. u wagusa w 1.6 siedzie narazie moj mikser. auto zasuwa nieziemsko ale sprawdza wlasnie spalanie. CIEKAWOSC SIEGA ZENITU. pozdrawiam............. ![]() |
Sgaz Bydgoszcz | 2005-03-18 12:39:16 odpowiadaąc na pytanie o średnicy wewnętrznej palnika (Venturi)
prawdą jest, że ma to wpływ na pracę silnika zarówno na benzynie jak i na gazie. Nie można tu zastosować żadnego wzoru (jak sugerują inni) ponieważ każdy silnik ma inny poziom zużycia. Jeden ma większą potrzebe na powietrze inny na benzynę czy gaz. Niestety są standarty, np do wtrysku Bocha poj. silnika 1.6 ogólnie przyjęta średnica Venturiego 36 mm, ale przy lekko zmęczonym silniku może się okazać że to za dużo, i trzeba niestety poświęcić dużo czasu na dobranie odpowiedniej średnicy palnika. Na to punty montażu nie mają czasu i możliwości, ponieważ pracę silnika zna najlepiej właściciel pojazdu. Dlatego kto chce i potrafi może sam sobie samodzielnie wymienić mixer na inny podobny, ale o innych parametrach. Polecam www.mixery.pl |
Wagus Ford Mondeo MK4 Lublin | 2005-04-06 09:54:43 ...podnoszę wątek bo eksperyment z mikserami przyniosl kilka spostrzezen...
... po zamianie miskera na ten o wiekszej srednicy od vectramaniaka (38mm) auto zmienilo sie nie do poznania. jezdzilo po prostu fantastycznie, szybko wkrecalo sie na obroty, wzrosla v-maks na poszczegolnych biegach, silnik nie stracil tez na elastycznosci przy mniejszych predkosciach obrotowych, czego sie najbardziej obawialem... wiekszy mikser ujawnil tez spore niedomagania reduktora.. brak mozliwosci ustalenia skladu mieszanki biegu jalowego.. sztywna membrana nie reaguje na mniejsze zmiany cisnienia przy wiekszym mikserze.. silnik wiec albo gasnie bo byl zalewany, albo zubazalo mieszanke przy jezdzie na luzie przy wiekszych predkosciach.. i tylko dla tego wrocilem do pierwotnego rozwiazania (34mm).. i zmuliło samochod strasznie (( czeka mnie wymiana reduktora.. dodam jeszcze co najbardziej mnie zaskoczylo... spalanie zmierzone na dystansie 150 km nie roznilo sie od tego z mniejszym mikserem!!!
...tyle daje 4mm wiecej w dolocie, miksery roznily sie jeszcze jednym waznym szczegolem, wiekszy mial gesciej rozmieszczone otwory, co rowniez musialo miec wplyw na prace silnika.. ..moze napisze jak to wyglada po wymianie reduktora p.s. na jakich reduktorach jezdzicie i jak dlugo bezawaryjnie? co polecacie? pozdr. |
mpertek Omega B Trzcianka | 2005-04-06 13:52:56 Ja z kolei mam mikser wewnątz rury gumowej na dolocie między przepustnicą a przepływomierzem i nie mam klapy. Chciałbym sobie założyć mikser na przepustnice, a klape zabezpieczającą przed przepływomierzem. Chodzi o omege B 8V. Czy ktos ma taki rozwiązanie.
tu są zdjęcia mojego dolotu Omega B - dolot [ wiadomość edytowana przez: mpertek dnia 2005-04-07 07:16:09 ] |