MotoNews.pl
  

Problem przy zapalaniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,


Wiem wiem ze moze ktos powie ze juz to bylo ale chcialbym zasiegnac waszej porady Lantra 1,6 16v benzyna ostatnio problem jest przy zapalaniu niby wczesniej czyli zima bylo ok teraz problem pbjawia sie tym ze podczas odpalania silnik wchodzi na 300-500 obrotow tak jakby sie dlawil kontrolki lekko sie zapalaja lub nie i dopiero po 4-5 sekundach silnik wystrzeliwuje do 2000 obrotow tak jak powinien i potem wszystko jest w normie czyli spada wraz z wzrostem temp. Czy to silnik krokowy??? Raczej nie ma zadnego falowania obrotow wszystko gra poza tym 4-5 sekindowym odcinkiem czasu. Dzieje sie to tylko na zimnym silniku.
Czy problem moze tkwic w 2 ucietych wezykach podcisnienia??? ale wczesniej nie bylo tego a wezyki sa od zakupu "niesprawne"

  
 
1 co bym sprawdził to czy jest dobry styk kabla do czujnika temperatury, może póżniej wskutek drgań się poprawia
  
 
wyczyśc przepustniće i krokowy, może lekko się zacina. Czy po włączeniu zapłonu słychać jak się ustawia ? Czujnik temp. raczej nie, bo nawet jak jest niesprawny, to ECU przyjmuje wartośc średnią ok.20st i wg. tego silnik pracuje. Jak możesz to zaślep te wężyki od podciśnień. To raczej wygląda na to że jest za mało powietrza i dlatego silnik się dławi.
  
 
Pewnie masz obroty nie ustawione i brudną przepustnice....

...Mariogr...czytałem na forum Mitsubishi że jak słychać głośno wysuwający się krokowy to może to wnioskować uszkodzenie uzwojenia w krokowym...
  
 
sprawdź jeszcze i wyczyśc przepływomierz
  
 
Dzieki ok posprawdzam wszystko.