MotoNews.pl
  

Turbo doładowanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy do 1,4 można dożucić turbine po odprężeniu silnika lub gdie można znależć silnik od RS-a
  
 
wszystko można tylko moim zdaniem to mija się z celem, bo efekty będą niewspółmierne do poniesionych kosztów lepiej zmienić silnik......a gdzie go znaleźć tego niewiem, na giełdach, szrotach, allegro, może być wszędzie
  
 
... silników Ci u naas doostatek ... teraz tyle teego nawieżli .... z uturbianiem to jest sęs się baawić od 1.8 ...... od biedy ujdzie 1.6 .....
  
 
zajzyj na allegro np.tu
  
 
Jeśli chcesz wsadzić silniczek od RSa to troszke ostudze twój zapał...
Koszt silnika to ok 1.500 -2.000tys zł
przekładka+ przeróbki ok 1.000 tys zł
wymiana hamulcy 500 zł
nowe amory+ springi ok 400 zł
skrzynia biegów ok 400-500 zł
sprzegło 300 zł
pompa paliwa 150 zł
a do tego wszystkiego smialo mozesz sobie jeszcze dodac tak koło 500zeta na drobne wydatki
Jesli masz jakies pytania odnosnie przeróbek pod RSa to chetnie odpowiem
Moja rada... kup RSa!!!



[ wiadomość edytowana przez: IREKCITY dnia 2005-03-31 21:22:02 ]
  
 
Cytat:
2005-03-31 21:21:13, Irekcity pisze:
Jeśli chcesz wsadzić silniczek od RSa to troszke ostudze twój zapał... Koszt silnika to ok 1.500 -2.000tys zł przekładka+ przeróbki ok 1.000 tys zł wymiana hamulcy 500 zł nowe amory+ springi ok 400 zł skrzynia biegów ok 400-500 zł sprzegło 300 zł pompa paliwa 150 zł a do tego wszystkiego smialo mozesz sobie jeszcze dodac tak koło 500zeta na drobne wydatki Jesli masz jakies pytania odnosnie przeróbek pod RSa to chetnie odpowiem Moja rada... kup RSa!!! [ wiadomość edytowana przez: IREKCITY dnia 2005-03-31 21:22:02 ]


nic prostego KUp se lepiej RSa ;p
  
 
OK.A co można zrobić dla poprawienia osiągów.Może coś z elektroniką.Zawieche mam nową amorki + sprężyny (usztywnione i utwardzone) jeszcze tylko tuleje na wachaczach na sport.Auto względem podłoża idzie lekko w klin Jak porobie fotki to znajdą się na stronach
  
 
Cytat:
Koszt silnika to ok 1.500 -2.000tys zł
przekładka+ przeróbki ok 1.000 tys zł
wymiana hamulcy 500 zł
nowe amory+ springi ok 400 zł
skrzynia biegów ok 400-500 zł sprzegło 300 zł
pompa paliwa 150 zł
a do tego wszystkiego smialo mozesz sobie jeszcze dodac tak koło 500zeta na drobne wydatki





Strasznie tanio to wszystko liczysz....
  
 
... nie wszystko coo doobre muusi droogo wyjść ..... ....
  
 
Cytat:
2005-04-01 00:35:51, Azrael pisze:
Strasznie tanio to wszystko liczysz....



Widocznie tyle wydal
  
 
Nadal tego nie widzę żeby komplet hamulców kupić za 500PLN. Używane zaciski tak, ale przyzwoite klocki (Ferodo Performance, Mintec 1144) kosztują kilkaset złotych (jak wsadzać jakieś g.. to po co zmieniać hamulce?) a jeszcze tarcze by warto kupić. I tak dalej. Poza tym w zyciu ym nie kupił silnika ze szrotu w takim stanie jak tam leżał i bez ruszania go wrzucił do auta przerabiając cały samochód - trzeba by chociaż rozebrać odsyfić, wymienić uszczelnienia itp sprawdzić stan wsyztskich elementów a to już spore koszty w robociźnie. Porządne zlożenie motoru w taniej ale dobrej firmie to koszt rzędu ~1500 złotych.

Niestety mam uczulenie na wszelkie działania o znamionach druciarstwa, spędziłem 2 lata walcząc z drutem, taśmą i trytytką w swoim i wiem jak to trudno odkkręcić jak ktoś coś narzeźbi, a przekładka silnika na inny to okazja do rzeźby kosmicznej.
  
 
... Azraelu .... Irek kupił silnik w saamochodzie ... silnik na chodzie .... silnik wziąl Irek a reeszta że taak poowiem jeżdzi teraz u Yaska ....
  
 
lepiej kupić RST.... i zrobić na fest... ale kasy sporo... na super.. 20K- 25K (no tak do 300-320KM) jak się bawić to się bawić...
  
 
Cytat:
2005-04-01 00:35:51, Azrael pisze:
Strasznie tanio to wszystko liczysz....


To według ciebie powinienem wszystkie czesci tzn silnik itd.. kupować w serwisie??
  
 
300-320KM za 20-25K w RST to jest tanio chyba ze ryzyk fizyk czekamy aż strzeli
  
 
Cytat:
2005-04-01 21:23:18, Irekcity pisze:
To według ciebie powinienem wszystkie czesci tzn silnik itd.. kupować w serwisie??





Nigdy nic takiego nie mówiłem. Inna sprawa że ASO Forda bywa całkiem tanie
  
 
części a ASO to se można do serii kupić ... jedynie UK.. jak coś chcesz extra .. a ceny...np. kompletne sprzeglo motorcrafta w UK to koszt 70 funtow..., niech sie ASO schowa...

ja mam nadzieje ze mi 30K straczy na caly projekt... hehe

[ wiadomość edytowana przez: Piotr_RST dnia 2005-04-03 10:41:55 ]
  
 
Ciekawe co próbujesz powiedzeć bo np. podczas aktualnie odbywającego się remontu mojego auta jets instalowanych także kilka części z ASO i wcale nie jest to auto seryjne.
  
 
tyle ża nasze ASO jest drogie.. i zazwyczaj mają zamienniki... do starszych roczników, poza tym... o serii.. co mówię.. tyle że jak chcesz z cossiego wyciągnąć 470 KM to musisz mieć inne klamoty, hamulce TAROX'a?
  
 
Cytat:
2005-04-04 22:01:35, piotr_RST pisze:
tyle ża nasze ASO jest drogie.. i zazwyczaj mają zamienniki... do starszych roczników, poza tym... o serii.. co mówię.. tyle że jak chcesz z cossiego wyciągnąć 470 KM to musisz mieć inne klamoty, hamulce TAROX'a?




Jak mówię zależy w czym. Niektóre rzeczy są śmiesznie tanie i nie warto kombinować, inne kosmicznie drogie.



Jak chcesz 400+ koni to ostatnia rzecz o jaką Cie głowa boli to hmulce. Od ceny gearsetu, przedniego i tylnego dyfra oraz sprzęgła boli głowa, reszta to szczegóły.