| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-04-08 10:41:05 Moja chyba umarła - nie pomaga jej psikanie kontaktami trzeba odpowiednio trzymać, żeby nie migała kontrola - i to tak z dnia na dzień się stało??
Pytanie- czy jest to element wymienny, czy jak się wkłada drugą, to przewody można lutować - zmiana oporu, czy z tego powodu trzeba zastosować oryginalną. Oczywiście prawdopodobne, że wtyczka jest OK, a pękły gdzieś wewnętrznie obok przewody... Nie wspomniałem na początku - sygnał podawany przez kontrolkę poduszki to cztery mignięcia przerwa itd. - to napinacz, czy nie?? |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-04-08 11:50:05 Oooo to mnie zaskoczyłęś - pasażera?? Ja tam nic nie grzebałem nigdy?? |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-04-08 12:04:22 Jezeli moge cos powiedziec to - z tego co mi wiadomo polaczenie lutowiem olowiowym jest jak dotad jednym z najlepszych polaczen. Wiec nie za bardzo rozumiem, dlaczego niektorzy pisza czsasami, ze nalezy tylko skrecic kable - jak dla mnie wszystko nalezy porzadnie lutowac - ale to tylko moje zdanie. |
_muzzy_ Gniezno | 2005-04-08 12:05:17 A mnie sie wydaje że Borys cosik otym też pisał gdzies na forum....
|
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-04-08 13:00:29 Co do ilości sygnałów i który to napinacz.. to tak teraz sobie przecież skojarzyłem, że jak rozpiąłem wtyczkę kierowcy, to własnie migało 4 razy i przerwa. Wtyczki pasażera nie rozpinałem (jest choć poduszki pasażera nie ma) - rozepnę i zobaczę ja będzie migać |
MasterCheat Sympatyk FEFK MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2005-04-08 13:01:04
No i troszkę się mylisz. Masz racje ze to jest dobry sposób połączenia. Ale nie nadaje się on do wszystkich zastosowań. Czasem lutowac po prostu nie wolno. I tak np. wtyczki od napinaczy pirotechnicznych mają piny, które sa zaciskane mechanicznie na kabelkach wychodzących z napinacza. Czyli mamy dwa kabelki, na każdy w nich jest zakładany pin (czyli taka metalowa blaszka i specjalną masznką jest zaciskana. następnie piny montuje się we wtyczce. Więc polecam koledze kupić wtyczke i wtyk, odciąć stare i założyć nowe. Jedyn problem jest taki że może kabelków braknąć
Czyli podsumowując: NIE LUTYJEMY TYLKO ZACISKAMY! |
kucyk Dąbrowa Górnicza | 2005-04-08 14:53:13 możecie mi powiedzieć gdzie ta wtyczka się znajduje, bo też mam problem z tą kontrolką i czy naprawienie tego jest trudnym zabiegiem? |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-04-08 15:53:34 Chyba to była wtyczka... rozłożyłem ją na częsci pierwsze, troszeczkę zacisnąłem wsówki i na razie jest OK - zobaczymy za jakiś czas.
A gdzie to jest: w MK7 złączka jest przyczepiona pod osłoną szyny siedzenia (tą od strony drzwi) - właśnie do tej osłony |
kucyk Dąbrowa Górnicza | 2005-04-08 16:45:46 taka żółta F_ranca ?? |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-04-08 17:27:56 tak, żółta.. F-ranca |
kucyk Dąbrowa Górnicza | 2005-04-08 20:34:16 no to załatwie ją jutro :-]
dzięki |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-04-09 12:05:59 No i menda mruga znowu... ale najlepsze to, że od kiedy wszystko wczoraj było OK nic nie dotykałem, nie ruszałem -nawet specjalnie nie wsiadałaem tylko żurawiem włączyłem kluczyk i .... miga. To chyba jednak gdzies pęknięte kable są... |