Wtyczka do napinacza pasów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moja chyba umarła - nie pomaga jej psikanie kontaktami trzeba odpowiednio trzymać, żeby nie migała kontrola - i to tak z dnia na dzień się stało??
Pytanie- czy jest to element wymienny, czy jak się wkłada drugą, to przewody można lutować - zmiana oporu, czy z tego powodu trzeba zastosować oryginalną.
Oczywiście prawdopodobne, że wtyczka jest OK, a pękły gdzieś wewnętrznie obok przewody...

Nie wspomniałem na początku - sygnał podawany przez kontrolkę poduszki to cztery mignięcia przerwa itd. - to napinacz, czy nie??
  
 
Mnie też mryga 4 razy i przerwa,oznacza to napinacz pasa pasażera-gdzieś czytałem na jakimś forum.Co do wtyczki to nie wiem i sam szukam odpowiedzi,a ze mnie jest leń bo juz dawno miałem fotel wyciągnąć i sprawdzić
  
 
Oooo to mnie zaskoczyłęś - pasażera?? Ja tam nic nie grzebałem nigdy??
  
 
Jezeli moge cos powiedziec to - z tego co mi wiadomo polaczenie lutowiem olowiowym jest jak dotad jednym z najlepszych polaczen. Wiec nie za bardzo rozumiem, dlaczego niektorzy pisza czsasami, ze nalezy tylko skrecic kable - jak dla mnie wszystko nalezy porzadnie lutowac - ale to tylko moje zdanie.
  
 
A mnie sie wydaje że Borys cosik otym też pisał gdzies na forum....
  
 
Co do ilości sygnałów i który to napinacz.. to tak teraz sobie przecież skojarzyłem, że jak rozpiąłem wtyczkę kierowcy, to własnie migało 4 razy i przerwa. Wtyczki pasażera nie rozpinałem (jest choć poduszki pasażera nie ma) - rozepnę i zobaczę ja będzie migać
  
 
Cytat:
2005-04-08 12:04:22, toradek pisze:
Jezeli moge cos powiedziec to - z tego co mi wiadomo polaczenie lutowiem olowiowym jest jak dotad jednym z najlepszych polaczen. Wiec nie za bardzo rozumiem, dlaczego niektorzy pisza czsasami, ze nalezy tylko skrecic kable - jak dla mnie wszystko nalezy porzadnie lutowac - ale to tylko moje zdanie.



No i troszkę się mylisz. Masz racje ze to jest dobry sposób połączenia. Ale nie nadaje się on do wszystkich zastosowań. Czasem lutowac po prostu nie wolno.
I tak np. wtyczki od napinaczy pirotechnicznych mają piny, które sa zaciskane mechanicznie na kabelkach wychodzących z napinacza.
Czyli mamy dwa kabelki, na każdy w nich jest zakładany pin (czyli taka metalowa blaszka i specjalną masznką jest zaciskana. następnie piny montuje się we wtyczce.

Więc polecam koledze kupić wtyczke i wtyk, odciąć stare i założyć nowe. Jedyn problem jest taki że może kabelków braknąć

Czyli podsumowując: NIE LUTYJEMY TYLKO ZACISKAMY!
  
 
możecie mi powiedzieć gdzie ta wtyczka się znajduje, bo też mam problem z tą kontrolką i czy naprawienie tego jest trudnym zabiegiem?
  
 
Chyba to była wtyczka... rozłożyłem ją na częsci pierwsze, troszeczkę zacisnąłem wsówki i na razie jest OK - zobaczymy za jakiś czas.
A gdzie to jest: w MK7 złączka jest przyczepiona pod osłoną szyny siedzenia (tą od strony drzwi) - właśnie do tej osłony
  
 
taka żółta F_ranca ??
  
 
tak, żółta.. F-ranca
  
 
no to załatwie ją jutro :-]
dzięki
  
 
U mnie jest tak jak ruszę fotelem to zaczyna migać. Więc nie lubie jak mój Skarb przesiada sie ze swojej fiesty do mojego. Wówczas mam choinkę na tablicy. Wówczas poruszam wtyczką i wszystko ok.
  
 
No i menda mruga znowu... ale najlepsze to, że od kiedy wszystko wczoraj było OK nic nie dotykałem, nie ruszałem -nawet specjalnie nie wsiadałaem tylko żurawiem włączyłem kluczyk i .... miga. To chyba jednak gdzies pęknięte kable są...