MotoNews.pl
  

[126]Wałek 105 Świątka ---> jakie ustawienia pod wałek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ano mam taki problem....
Nigdzie nie potrafie trafic nastawów silnika pod ten wałek
A sprawa dosc pilna bo sie składa silnik na tym "cudzie techniki"...
Chodzi mi o:
-luzy zaworowe,
-kat wyprzedzeania,
-dysze na ktorych to najlepiej lata....
Nie mam za bardzo czasu na siedzenie i kombinowanie z tym
pozdrawiam.
  
 
Świenty latal na takim waleczku i naprawde zajebiscie jechal
jest to wyczynowy walek czyli glowa ma byc dosc mocno zjechana
ale on mial zrobione tak: 3mm glowka, 120dysza paliwa, zaplon kolo 11 tak zeby nie pukalo, zaworkow nie pamietam ale cos chyba 0,15 i 0.20
a wogole najlepiej to napisz do Świątka

[ wiadomość edytowana przez: kisiel_kubol dnia 2005-09-16 23:01:37 ]
  
 
Cytat:
2005-09-16 23:01:15, kisiel_kubol pisze:
a wogole najlepiej to napisz do Świątka [ wiadomość edytowana przez: kisiel_kubol dnia 2005-09-16 23:01:37 ]


chyba niewiele sie dowiesz, lub bedzie cięzko
  
 
Poczekam,moze ktos cos bedzie wiedział...albo smigał na tym wynalazku.
Jak na razie jest tak:
-luzy na 0,15 wszytskie,
-dysze 140/190 rurka f8..Moim zdaniem za duza dysza paliwka
-zapłon na 8 stopni.
Silnik składany bez uszczelki,na bredzie.
Ogólnie dosc "dziwny" silnik.....
Trzeba poczekac minimum 15-20 minut...az pozadnie sie rozgrzeje.Dopiero wtedy jest ogien
Prze pierwsze 15 minut jedzie gorzej niz seria
  
 
Cytat:
2005-09-16 23:15:34, Buczek21 pisze:
-dysze 140/190 rurka f8..Moim zdaniem za duza dysza paliwka



hmn..zawsze sie zastanawiałem po co ludzie takie dysze wkładaja...
załoz 130 a roznicy w jezdzie pewnie nie bedzie..

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-09-17 11:03:35 ]
  
 
takie dysze sie wklada do motorow gdzie bieg zmienia sie przy 7500 rpm na strumienicy dolotowej i wylotowej i paliwie lotniczym ,wlozysz 120 to takiego motorku i tloki ci splyna po 15 minutach tak przynajmniej jest w silnikach do GSMP
  
 
Cytat:
2005-09-17 13:21:03, Parnel pisze:
takie dysze sie wklada do motorow gdzie bieg zmienia sie przy 7500 rpm na strumienicy dolotowej i wylotowej i paliwie lotniczym ,wlozysz 120 to takiego motorku i tloki ci splyna po 15 minutach tak przynajmniej jest w silnikach do GSMP


do jakiego?? takiego jak ma buczek??. ja jeżdże na 120 i tłoki już 2 lata smigają
  
 
Cytat:
2005-09-17 23:54:28, bizer_trikolor pisze:
do jakiego?? takiego jak ma buczek??. ja jeżdże na 120 i tłoki już 2 lata smigają

No to masz idealny przyklad , ostatnia runda GSMP zle wyregolowany silnik i dziura w tloku w zielonym malcu chytrego
  
 
Cytat:
2005-09-22 01:01:58, Parnel pisze:
No to masz idealny przyklad , ostatnia runda GSMP zle wyregolowany silnik i dziura w tloku w zielonym malcu chytrego


chodzi nie o silnik buczka a o ten silnik co biegi zmienia sie przy 7,5 tys jo??
ja też zmieniałem swego czasu biegi przy 7,3 tys obr