Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2005-09-16 22:49:45 Ano mam taki problem....
Nigdzie nie potrafie trafic nastawów silnika pod ten wałek ![]() A sprawa dosc pilna bo sie składa silnik na tym "cudzie techniki"... Chodzi mi o: -luzy zaworowe, -kat wyprzedzeania, -dysze na ktorych to najlepiej lata.... Nie mam za bardzo czasu na siedzenie i kombinowanie z tym ![]() pozdrawiam. |
![]() bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-09-16 23:06:47
chyba niewiele sie dowiesz, lub bedzie cięzko |
![]() Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2005-09-16 23:15:34 Poczekam,moze ktos cos bedzie wiedział...albo smigał na tym wynalazku.
Jak na razie jest tak: -luzy na 0,15 wszytskie, -dysze 140/190 rurka f8..Moim zdaniem za duza dysza paliwka ![]() -zapłon na 8 stopni. Silnik składany bez uszczelki,na bredzie. Ogólnie dosc "dziwny" silnik..... Trzeba poczekac minimum 15-20 minut...az pozadnie sie rozgrzeje.Dopiero wtedy jest ogien ![]() Prze pierwsze 15 minut jedzie gorzej niz seria ![]() |
![]() WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-09-17 09:05:14
hmn..zawsze sie zastanawiałem po co ludzie takie dysze wkładaja... załoz 130 a roznicy w jezdzie pewnie nie bedzie.. ![]() ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-09-17 11:03:35 ] |
![]() Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2005-09-17 13:21:03 takie dysze sie wklada do motorow gdzie bieg zmienia sie przy 7500 rpm na strumienicy dolotowej i wylotowej i paliwie lotniczym ,wlozysz 120 to takiego motorku i tloki ci splyna po 15 minutach ![]() |
![]() bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-09-17 23:54:28
do jakiego?? takiego jak ma buczek??. ja jeżdże na 120 i tłoki już 2 lata smigają |
![]() Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2005-09-22 01:01:58
|
![]() bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-09-22 09:24:16
chodzi nie o silnik buczka a o ten silnik co biegi zmienia sie przy 7,5 tys jo?? ja też zmieniałem swego czasu biegi przy 7,3 tys obr ![]() |