Jaka gleba do combi ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak juz się doniej szykujemy chyba z rok ale nieznalazłem zadnej ciekwej oferty :/ z czego słyszałem weitec ma różnie z jakością Koni nierobi Kitów do escorta :/ jedynie Bilstein ale co jeszcze może byc godne polecenia interesuje mnie komplet amorów z spręzynami (Escort 1.6 99 )

[ wiadomość edytowana przez: noxx dnia 2005-04-08 14:52:39 ]
  
 
Cytat:
2005-04-08 14:51:13, noxx pisze:
z czego słyszałem weitec ma różnie z jakością



Gupoty słyszałeś i tyle. Weitec to bardzo przyzwoity zawias i naprawdę trwały,a do tego niedrogi. Nie słuchaj dziwnych teorii o jego jakości, tylko śmiało kupuj, żałował nie będziesz. W klubie Clio zakupiliśmy z kumplami łącznie z 20-30 zestawów Weiteca. ANI JEDNA OSOBA nie żałowała.
  
 
a wie ktoś ile gwarancji daje weitec na swoj zawias ??
  
 
Cytat:
2005-04-08 20:37:45, noxx pisze:
a wie ktoś ile gwarancji daje weitec na swoj zawias ??



Prawdopodobnie 2 lata.
  
 
też znam kilka osób które jeżdżą na weitecu i nikt nie narzekał....
  
 
Weitec jest dobry. Mam wstawiony komplet przod i z tylu sprezyny tylko (-60/-40). Jest twardy ale dobrze sie spisuje

[ wiadomość edytowana przez: borys dnia 2005-04-09 08:55:54 ]
  
 
Cytat:
2005-04-09 08:55:21, borys pisze:
Weitec jest dobry. Mam wstawiony komplet przod i z tylu sprezyny tylko (-60/-40). Jest twardy ale dobrze sie spisuje [ wiadomość edytowana przez: borys dnia 2005-04-09 08:55:54 ]


to jest np.jedna z tych osób o których pisałem
  
 
no właśnie a jak z twardością ? wiem ze to pojęcie względne ale jak by ktoś mogł to jakso określić
  
 
na pewno eibach, h&r, czy koni są wrdsze...generalnie weitec nie jest jakiś super twardy...
  
 
Ale taką glebę na katowickie drogi? Powiem Ci noxx, że ostatnio miałem okazję trochę po Katowicach pojeździć i na moim seryjnym zawiasie myślałem, że mi podwozie urwie Ominiesz jedną dziurę, wpadniesz do drugiej
  
 
Cytat:
2005-04-09 22:36:41, VinCe pisze:
na pewno eibach, h&r, czy koni są wrdsze...generalnie weitec nie jest jakiś super twardy...



Miałem Eibach sport system (kit), jeździłem na H&R Cup KIT 60/40 i są to cholernie miękkie zawieszenia, dosłownie kanapki o twardości seryjnej. Weitec jest od nich sporo twardszy, ale tragedii nie ma. A Koni.... to zależy jak skręcisz.
  
 
Cytat:
2005-04-09 22:36:41, VinCe pisze:
na pewno eibach, h&r, czy koni są wrdsze...generalnie weitec nie jest jakiś super twardy...


hmm....eibach to niewiem rzadko widuje się w essim, ale koni to zależy jak ustawisz twardość, bo przecież linia KONI gelb jest z regulacją twardości.......

  
 
A ja potem jeździć na takiej blebie Ja bym chyab nie umiał, teraz nie mam gleby, a jak jechałem ostatnio w 5 osób, bo trawie katalizator urwałem .
Fakt że droga była, środkiem wypukła a na koła wklęsła, i do tego z takich płyt sześcio kątnych i kilka z nich więcej troszkę wystawała niż reszta. no ale jak bym miał blebe to bym wogule nie miał szans tamtędy przejechać.

Oj chyba jednak gleba to niedobry wynalazek na polskie "drogi" (dziury ).

No chyba że ja mam glebe ale o tym nie wiem (ale wątpię) bo ostatno już 2 razy o coś przychaczyłem.
  
 
Mastercheat: Ja mam standardowe zawieszenie w cabrio i przywalilem juz nie jeden raz...
  
 
Cytat:
2005-04-10 01:03:02, MasterCheat pisze:
A ja potem jeździć na takiej blebie Ja bym chyab nie umiał, teraz nie mam gleby, a jak jechałem ostatnio w 5 osób, bo trawie katalizator urwałem . Fakt że droga była, środkiem wypukła a na koła wklęsła, i do tego z takich płyt sześcio kątnych i kilka z nich więcej troszkę wystawała niż reszta. no ale jak bym miał blebe to bym wogule nie miał szans tamtędy przejechać. Oj chyba jednak gleba to niedobry wynalazek na polskie "drogi" (dziury ). No chyba że ja mam glebe ale o tym nie wiem (ale wątpię) bo ostatno już 2 razy o coś przychaczyłem.


może masz po prostu zużyteą zawieche i dlatego Cie tak dobija....im bardziej twrady tym mniejsze ugięcie, a jak masz seryjną zatyraną zawiechę w której amortyzatory skończyły się 100000km temu to musi walić o glebe i tyle.....i nieprawdą jest że na glebie jeździć się nie da po Polsce
  
 
Cytat:
2005-04-10 10:12:02, VinCe pisze:
może masz po prostu zużyteą zawieche i dlatego Cie tak dobija....im bardziej twrady tym mniejsze ugięcie, a jak masz seryjną zatyraną zawiechę w której amortyzatory skończyły się 100000km temu to musi walić o glebe i tyle.....i nieprawdą jest że na glebie jeździć się nie da po Polsce



zapraszam Michale do mnie na dzialke - jak tam wjedziesz to stawiam duza flache - oczywiscie musisz wjechac swoim czarnym na 18"
  
 
obiecuję że tam wjadę...nie wiem jeszcze jak i kiedy ale wjadę...
poza tym mówimy o drogach w Polsce a nie jakiś działkach...bo w niemczech też są miejsca gdzie się wjechać nie da
  
 
Cytat:
2005-04-10 10:24:40, VinCe pisze:
obiecuję że tam wjadę...nie wiem jeszcze jak i kiedy ale wjadę... poza tym mówimy o drogach w Polsce a nie jakiś działkach...bo w niemczech też są miejsca gdzie się wjechać nie da



dzialka lezy przy drodze lodz -> lublin w miejscowosci inowlodz - 1m od drogi krajowej wiec nie bedzie to trasa przez las czy jakies inne bagno
  
 
Cytat:
2005-04-10 10:29:13, PUNIU pisze:
dzialka lezy przy drodze lodz -> lublin w miejscowosci inowlodz - 1m od drogi krajowej wiec nie bedzie to trasa przez las czy jakies inne bagno


ale na pewno są tam jakieś inne zasieki ...wjadę tam, chyba że masz wjazd wyższy niż największy punkt prześwitu w moim aucie.. wtedy się poddaję...
  
 
no wlasnie - drogowcy tak tam zbudowali droge i wylali asfalt ze kraweznik ma wysokosc okolo 26 cm a sam podjazd jest wypukly a za nim duzy spadek

mam cicha nadzieje ze w tym roku jak beda kladli asfalt od spaly do inowlodza to zmniejsza ta wysokosc bo z nowym tylnym zderzaczkiem juz tamtedy nie zjade