Bmw E 38 - kilka pytan

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chciałem kupic BMW E 38 (najlepiej 730 z poczatku produkcji)
Mam kilka pytań:

Słyszałem, że w tych samochodach podczas serwisu trzeba podłączyć to auto do komputera, gdyż w przeciwnym wypadku auto staje po przejechaniu limitu kilometrów. Czy to prawda ??

Czy są na wybrzezu jakies nie autoryzowane serwisy które polecacie ??

Na co powiniennem zwrocic uwage kupując taki samochód

Dziekuje za pomoc
Jacek
  
 
z tym stawaniem to niezły bajer ktoś Ci sprzedał
Mogę CI polecić dobrych fachowców ale na śląsku
Ale jeżeli już zdecydowałeś się na V8 to polecam m62 4,4 jest minimalnie droższy w eksploatacji a jazda zupełnie inna, zresztą ALDIK napewno Ci to potwierdzi i coś pomoże w tym temacie bo On już ma
  
 
Cytat:
2005-04-10 21:32:18, VANOS pisze:
Ale jeżeli już zdecydowałeś się na V8 to polecam m62 4,4 jest minimalnie droższy w eksploatacji a jazda zupełnie inna



jak z poczatku produkcji to jest 4,0 a nie 4,4.... i niestety 740tek jest mniej wiekszy wybor na rynku jest w 730
  
 
tak tak masz racje-m60
740i są w cenach od 6000euro w dobrym stanie z przebiegiem do 150000tys


[ wiadomość edytowana przez: VANOS dnia 2005-04-10 22:20:22 ]
  
 
Słyszałem plotkę ze 7 4.0 podobno jest lepsze od 7 4.4 ale czemu to nie mam pojęcia - narazie się ciesze
Jeżeli chodzi o dobry serwis to tylko w Katowicach znam.
A co do 730 lub 740 to ja osobiście wybralbym to 2gie, dużo większa frajda z jazdy a koszta prawie takie same.
Jeżeli chcesz to sprzedam Ci moje za 39900zł Zarejestrowane, opłacone itd itp!
  
 
jeżdziłem w sobote e38 730i zajebista fura 740 musi być jeszcze fajniejsza