| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
armata F&F Sympatyk CC 1.1 / Skoda Felic ... Gdansk | 2005-04-12 21:15:23 to masz b.dobre:] |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-04-12 21:30:48 14,8 / 14,8 ale to jakies dziwne auto bo na serii glowicy mialo 10,5 / 10,5 ... mierzone w 2 meisjcach sprzet pomiarowy ok. |
Piter_Solution F&F Sympatyk fiat 126p/Peugeot 106 Warszawa | 2005-04-12 21:36:54 Głowica jak narazie 3mm w dół
ale jak robiłem remont pół roku temu to tata mi tak spasował pierścienie że puchły i gasł wieć rozebrałem i zrobiłem troszke wiekszy zamek ale zamierzam teraz wymienic pierscienie z min luzem (na styk) [pierscienie od garbusa] także myśle że 15 at wyciągne a te po pół rocznym katowaniu nie są pewnie już za dobre |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-04-12 21:42:25 Ja mam 3 mm zjechaną + miedziana uszczelka + nowe pierscienie + dotarte zawory przez Bartka i po 200 kilometrach od zmiany pierscieni bylo 14,7 a dalej sie ukladaja podobno ..... |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2005-04-12 22:40:43 ja moge dodac jako ciekawostke ze mialem kiedys 16 (sprzet ok ) ale dramat byl Glowica 7mm bez uszczelki pod nia i auto nie szlo :/ |
specWROC F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p-sprzedanyg ... Wrocław | 2005-04-12 22:41:30 ja mam splanowaną głowice ale nie wiem na ile, bo nie dowiedziałem się tego od poprzedniego użytkownika i też mam 13 ))))))))))i prawdopodobnie to bardzo dobrze |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-04-12 23:34:16 ja mam pewnie z 10 |
mitrok F&F Wolny Słuchacz :) nestor, cadillac, mo ... Warszawa | 2005-04-13 09:41:37 piter_solution: i znowu typowy błąd. Nie sprężanie tylko kompresja. To dwie zupełnie odmienne rzeczy ![]() |
Piter_Solution F&F Sympatyk fiat 126p/Peugeot 106 Warszawa | 2005-04-13 10:31:31 Oj tam Mitrok czepiasz się co to za różnica każdy wie o co biega |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2005-04-14 07:02:11
Ale może się trafić machanik który nie wie i zrobi ci silnik o stopniu sprężania 15-16 |
![]() tomii Seicento Nowy Sącz | 2005-04-14 13:19:04 Witam
czytając ten post mam pytanko, gdyz robiłem w wakacje remoncik noi zjechałem głowice 2mm wypolerowana troszke, wymienialem pierscionki i panewki bo juz olej sie świecił na wolnych po zagrzaniu ale to nie oto chodzi tylko kompresje miałem w listopadzie okolo 10 to mało i pytanko do was czy opłaca sie ściągnąć głowice i wrzucic 4 pierścionki uszczelniające??? bo bede zmień wałek to przy okazji tylko czy to pomoże i doradźcie mi od czego te pierscionki dac ??? z góry dzieki za pomysły . Pozdro Tomii |
Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2005-04-14 13:44:20
|