MV6 2,6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Powstała kiedyś dyskusja z której wynikało, że NIE ma MV6 z silnikami 2,5 l. Ja twierdziłem, że MV6 jest zarezerwowany dla modeli z "konkretnym wypasem" i silnikami V6.
Na ostatnim zlocie LOBIII (ach jak ten czas leci) temat został przy piwku delikatnie poruszony ale chyba nikt mi specjalnie nie uierzył w to co mówię, więc podaję link do stronki gdzie są MV6 (już z nowszymi motorami) 2,6 i 3,2.

TU

Oczywiście zgadzam się z teorią, że co kraj to obyczaj i pewne jest, że MV6 2,5 l to żadkość

P.S.
2 lata temu o mało takiego nie kupiłem, ale wtedy nie wiedziałem, że 2,5 MV6 to BIAŁY KRUK

miłego oglądania

pozdro
3
  
 
1) To, że angole tak to sobie nazwali to nie znaczy że tak musi być w innych krajach
2) Ichni opis "MV6" odbiega od MV6 spotykanych u nas - z Niemiec, czyli choćby dlatego nie można stawiać tu znaku równości.
Chętnie zobaczyłbym "na żywo" orginalne kontynentalne MV6 z 2,5 (lub 2,6).

Pzdr.

PS. I na odwrót - Na aktualnej stronie niemieckiej nie ma wcale symbolu MV6 - czy to znaczy że nigdy nie istniał?

Nic nie zastąpi pojemności...

[ wiadomość edytowana przez: Prowo dnia 2003-02-21 13:36:06 ]
  
 
Dlatego napisałem:

Cytat:
co kraj to obyczaj



i to pewnie badania marketingowe decydowały o tym jaki wypas ma nosić jaką nazwę w danym kraju.
Tą wersję którą widziałem stała w Lublinie jako zastaw bankowy ale nie pamiętam czy była kupiona w Polsce czy sprowadzona.

pozdro
3

[ wiadomość edytowana przez: 3 dnia 2003-02-21 13:43:43 ]
  
 
Spodobał mi się ten post.
Więc jako własciciel 2,5V6 z największym wypasem (dostępnym w polsce w tych latach) ogłaszam moją Omesię 2,5MV6
  
 
No to z takiej mańki:
Wszystkie Omegi B jakie widziałem miały z tyłu cyferki oznaczające pojemności (pomijam osoby jak ja, które programowo ściągają znaczki i inne takie) - z jednym wyjątkiem, właśnie MV6 ponieważ to równocześnie mówiło o 3 litrach.
Równocześnie wersja wyposażenia zawsze była na bocznej listwie - za wyjątkiem jak powyżej - tylko dla 3.0 jako swego czasu "top-modelu"
Nacje które Opla nazywają Vauxhallem lub Holdenem świadomie pominę.
To jakie było to oznaczenie na tyle z Lublina:
MV62.5V6???
A może ktoś w źle pojęty sposób chciał się dowartościować?

Pzdr. nieustająco

PS. Cleber, jak znajdę te literki co je zerwałem (50% szans) to ci sprezentuję

Nic nie zastąpi pojemności...

[ wiadomość edytowana przez: Prowo dnia 2003-02-21 14:00:01 ]
  
 
Prowo twoja analiza tematu jest jak najbardziej słuszna.
MV6 = 3.0 i max. wypas i niech tak zostanie.
Jestem zwolennikiem aut bez oznaczeń więc z góry dziękuje za twoje znaczki. Ale nie ukrywam że zazdroszczę wam tych silniczków.
Jak znajdę MV6 Caravan cięż.-uniwersalny to przygarnę ją z radością.
  
 
ja mam podobne dylematy z wersjami Omegi A. np:
czy L=LS=LSi, GL=GLS=GLSi, CD=CDi=CDX=CDXi ???
do tego dochodzą jeszcze opcje wyposażenia np. klima w GL a brak klimy w CD, poplątane trochę
pytań jest wiecej tylko odpowiedzi mniej :(
  
 
Tak czy inaczej zdarzały się Omegi z 2,5 MV6. Gdy przymierzałem się do kupna wcześniej opisywanej Omegi z Lublina, zadzwoniłem do ASO Opla z pytaniem o część (nie pamiętam w tej chwili jaką) i powiedziałem, że do Omegi MV6 1996 roku, a facet do mnie z pytaniem 2,5 czy 3,0 (ale pewnie był nie douczony - jak to w ASO).

  
 
A u mnie, jak kupowałem świece i mówię MV6, to przyniósł cztery. (spece, cholera - ciekawe ile by wymienili gdybym im zostawił auto). Na wiedzę tych pod telefonem i za ladą bym nie liczył.

Pzdr.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Jak poprosiłem w ASO o olej do przekładni i mostu to sprzedali mi 6 litrów i powiedzieli że 1/2 litra powinna zostać na dolewki