Wymieniał ktoś uszczelnienie wirnika sprężarki klimy?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Fachowiec stwierdził , że "puściło" właśnie to uszczelnienie wirnika sprężarki. Rzeczywiście podczas testu szczelności z okolic koła pasowego uciekało powietrze.
Gdzie można to dostać?
No i tak na prawdę niechce mi się wierzyć, że to tylko oring (nr 9 na rysunku).
Fachowiec pokazywał mi jak ono wygląda w innej sprężarce - wygląda nieco na bardziej "rozbudowane" - prawie jak małe łożysko.
  
 
Piotr, Ty jak już wrzucisz temat, to tylko siąść i ręce rozłożyć.
Nie masz czasem falujących wolnych obrotów albo antenki co to się nie chce wysuwać? - Odpowiedzi będziesz miał bez liku

--
Pozdrawiam
Wiesiek (Maestro)
  
 
Masz racje coś w tym jest.
Wygląda na to, że moje auto nie chce mieć typowych usterek.
Tak na serio to jeśli takie się pojawią nie zawracam nimi nikomu głowy na Forum nowymi topicami tylko szukam, czytam i rozwiązuję problem.

Wracając do rzeczy to jednak miałem rację. Nasz katalog części ma jakiś błąd. Proszę, co znalazłem w książce p. E. Morewskiego:
Proszę zwrócić uwagę na poz. [20], [21] (uszczelniacz wału) i [22]. Nie ma to odpowiednika na wcześniejszym rysunku, ponieważ tam jest jedynie opisane dwa elementy. Na 100% zakładam, że [09] odpowiada [20].
Pytani brzmi, jaki nr fabryczny ma uszczelniacz wału [21]?
W bazie sklepów internetowych znalazłem polski opis dla pozycji [08] - elementy ustalające.

  
 
Jakby Ci sie nie udalo zreanimowac sprezarki ja mam sprawna wyciagnieta z mojego auta (nie miescila sie turbina ) wiec mozemy sie jakos dogadac

Pozdrowienia
Jadzwin
  
 
Na rysunku 1 części oznaczone nr 20 i 22 ma rys.2 stanowią jedną część oznaczoną nr 8. Więc w katalogu obie części stanowiąkomplet. Tak to wygląda na rysunku, a jak w praktyce - nie wiem.
  
 
Robert_S - Chyba jest tak jak mówisz. W miom mieście, ba nawet w sklepie w Stalowej Woli z częściami typowo do DU Panowie nigdy tego nie zamawiali i nie sprzedawali.
W razie czego będę dzwonił do Stolicy. Zawsze to taniej niż cała sprężarka. Jednak dzięki za propozycje Jadzwin.
  
 
Częsta usterka w GM sprężarkach, najczęściej to albo skraplacz ma dziurę albo uszczelniacz sprężarki pada.
  
 
No to świetnie Widzę, że jak wydam kupę szmalcu na oryginalny skraplacz (żeby dłużej wytrzymał) i napełnienie to wcale usmiech na mojej twarzy może nie zagościć
A jesli goście napełnią układ środkiem z barwnikiem to będzie również widać jeśli to nieszczelna sprężarka??? Czy też ciężko będzie to zobaczyć bo przy dziurawym skraplaczu to nie ma problemu.

To jak już mam tak kolejno wymieniać podzespoły klimy to też za tą kasę wolałbym turbo wstawić i jeździć z oknem otwartym

[ wiadomość edytowana przez: the_undertaker dnia 2005-04-13 08:21:26 ]
  
 
PANOWIE R A T U J C I E
Dzwoniłem do sklepu na Towarowej w Warszawie Pan powiedział, że nie mają tego. Ludzie o to pytają oni zamawiają ale nie przychodzi.
Na Towarowej potrafiłem kupić takie rzeczy, jakich nigdzie indziej nie mogłem dostać.
Teraz już nic mi do głowy nie przychodzi.