Czy to uszczelka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich na forum jestem nowym uzytkownikiem Espero i pojawił sie problem mianowicie auto kupiłem w piątek 0904 przejechałem 250km wszystko ok!, w sobote pojezdziłem chyba ze 100km wszystko ok!, ale niestety w niedziele zaczelo sie: silnik zacza sie grzac wskazowka dochodzile 2-3 mm do max spr płyn brak dolałem 3l płynu!!! temp jest juz ok mniej wiecej na połowie skali ale przy redukowaniu biegów np. przychamowanie dwujeczka i normalnie z rury biały dym bez wzgl. czy silnik ciepły czy zimny, na wolnych obrotach silnik chodzi nie równo (troche nim rzuca), ubywa płynu, falują obroty, przy prędkości ok 100km/h jak wurzuce luz to potrafi zgasnąć... nie przejmowałbym sie tym bo wymiana uszczelki zdaza sie ale 2 dni po zakupie auta to mnie zastanawia? czy ktos mnie w ch... nie zrobił!! niby auto obejrzałem było wszystko ok czy mozliwe za w ciagu 2 dni tak sie wszystko popierdzieliło? 2.0 LPG 1997r. 146kkm na lpg od 5lat pozdr wszystkich uzytkownikow
  
 
i jeszcze jedno przy przełączeniu zapłonu nie zawsze zapala sie kontrolka oleju czasem jest czasem nie ma bez wzgl. na temp silnika, nie mam podwójnego stanu oleju, jak wykreciłem swiece z 4 cyl. to była zalana ale nie paliwem a chyba własnie płynem
  
 
wiataj
wyglda na uszczelke pod glowica
bylo pare takich tematow na forum (bialy dym, gasnie, faluja obroty)

co to za miejscowosc lub??
lublin lubartow czy jeszcze gdzie indziej
  
 
Tak jak pisze Cezariusz.
Czeka Cię ściąganie, planownie głowicy i wymiana uszczelki.
  
 
A czy na korkach masz takie kakaowe piany?
Postaw jeszcze samochód na suchym betonie (asfalcie) i sprawdź czy nie ma wycieków z układu chłodniczego.
3L płynu to trochu dużo. nawet jak na uszczelkę
  
 
Czesc

Wygalda na uszczelke. Sciag glowice, splanuj ja (nwet troche bardziej to kilka koni przybedzie bo sprezanie 8,9:1 w espero jest dosyc niskie) i wymien przy okazji uszczelniacze zaworow zawsze troche konsumpca oleju zmaleje a jak juz bedziesz mial glowice sciagnieta to nie problem

  
 
Jak poszedł plyn do oleju no to :po ptokach" moj kumpel tak mial w golfie 3 poszła mu uszczelka...a po kilku miesiącach (przejechal przez ten czas ok 15tys.) musial robic panewki na wale...
  
 
Spokojnie. Dolałeś płynu-ubywa go? Ile? To że Ci gaśnie i silnik nierówno pracuje to nie musi być uszczelka.Jak pali na benzynie.?Uszczelki w espero i innych samochodach najszybciej puszczają płyn na zewnątrz a nie do wewnątrz silnika.Uszczelka ma wokół cyklindra metalowe wzmocnienie.Chyba że ktoś na cieknącej uszczelce na zewnątrz jeździł dużo wcześniej -na forum szukaj planowanie głowicy.Jak będziesz miał kłopoty to pisz.Ubytek płynu to nie tylko może być uszczelka.A np.przecieki w układzie nagrzewnicy ciełego powietrza.Po jeździe kapie pod spodem samochodu za silnikiem.Powodzenia.
  
 
to byla uszczelka wczoraj wymienili i byl wrzer na glowicy splanowali i zobaczymy
  
 
Oto uwagi, które kiedyś sobie skopiowałem
Cytat:
najprostszym sposobem sprawdzenia uszczelki pod głowicą jest odpalenie auta i odkręcenie korka zbiorniczka wyrównawczego ,jeżeli pokazują się w nim bańki to kompresja wali do płynu i uszczeleczka padut.
Następny sposób to odkręcić swiece i przez otwór po niej wsadż kartke papieru zwiniętą w rulonik do oporu(do tłoka) i poczekaj troche ,po wyciągnięciu kartka powinna być sucha a jak będzie mokra to głowice musisz dzwigać



Znalazłem ten wątek cytat zaczerpnięty od Biznes


[ wiadomość edytowana przez: Piotr_W dnia 2005-04-14 18:14:33 ]