Wysokie obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jaka w tytule, mam bardzo wysokie obroty na biegu jałowym podczas jazdy jest w granicach 1500obr/min, gdy zatrzymam auto spadają do ok 1000. Wie ktoś moze o co chodzi??
  
 
Gdzies ci bierze lewe powietrze, to napewno wina powietrza, sprawdz cala droga dolotu powietrza. a najszczegołniej silniczek krokowy(to cos przy obudowie filtra powietrza w kolorze srebrnym do czego doczhodzi prąd i wąż gumowy).Pozdro
  
 
Info odnośnie Endura E. Po pierwsze primo: zawór wolnych obrotów, może być padnięta sprężyna (ok 400zł), po drógie primo zapchany filtr odpowietrzenia komory zaworowej, taki jeden w korku wlewu oleju (ok 60 zł). Polecam także reset komputera: zdjąć klemę z akumulatora na jakieś30 min. później zapuścić zimny silnik na wolne obroty bez gazu (chyba że gaśnie, to odrobinę) i tak do normalnej temperatury pracy, następnie około 1200 RPM i tak jeszcze z 3 minuty. Musi sięnauczyć nowych parametrów pracy. Walczyłem z tym 2 miesiące ale wygrałem, założyłem gaz i znów he he he...
  
 
Cytat:
2005-04-14 00:49:29, anton pisze:
Jaka w tytule, mam bardzo wysokie obroty na biegu jałowym podczas jazdy jest w granicach 1500obr/min, gdy zatrzymam auto spadają do ok 1000. Wie ktoś moze o co chodzi??



a to jest forum wróżek i każdy wie jaki masz motorek
  
 
Motorek 1,6 16V
  
 
Podepnę się pod temat:
Po ostrym pałowaniu (tzn. jak go potrzymam w zakresie 5-6000rpm przez kilka biegów) obroty nie zabardzo chcą mi spadać
Spadają gdzieś na 3500rpm, pobrzęczy tak jeszcze ze 20 sekund i dopiero spada na 900rpm. Lewe powietrze to nie jest, bo przy ostatnim dzwonie wymieniłem cały dolot.
Więc co? przepływka? lambda?
  
 
Miałem dokładnie to samo... W moim przypadku problem był w czujniku temperatury powietrza. Miałem zaśniedziały styk. Po wyczyszczeniu już jest dobrze i spalanie spadło z 15l do 8,5
  
 
A gdzie się znajduję taki styk ??
  
 
Zaraz na poczatku gdzie jest wlot powietrza masz czujnik temperatury i na nim jest gniazdo (to własnie tam miałem troszkę syfu). Tak jest przynajmniej u mnie - MK5 1,8 16v Zetec...

Profilaktycznie po zimie polecam za pomocą WD40 lub innym odsyfiaczem wszystkie złączki poczyścić...
  
 
OK. Dzięki w sobotę musze nad tym popracowac, bo spalanie mam straszne i tez się wacha sie w granicach 15 i nie ukrywam ze za ile bym nie wlal to ubywa szybko