Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() borys KOMBIca Konin | 2005-04-23 09:23:24 Kupujesz sterowanie centarlnego na pilota lub centralke alarmowa, 2 przekazniki i podlaczyc sie mozesz pod kable przednich drzwi (tam sa mastery - silowniki sterujace). Przekazniki potrzebne ci sa do zamiany sygnalu sterujacego z masy na '+'. Nic wielkiego -troche grzebania |
![]() mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2005-04-23 10:51:37 z tego co wiem metis cos takiego u siebie zakladal...i srednio zadowolony jest ![]() przede wszystkim dlatego ze podpinajac sie najprostrza centralka pod centralny z auta nie ma opcji sygnalizowania mrugnieciem i syrena przy zamykaniu/otwieraniu. Dwa te silowniki sa juz troche wysluzone (w koncu kilka razy juz te drzwi otwieraly) wiec IMO warto sie troche pomeczyc/zainwestowac i zalozyc nowe silowniki uniwersalne ktore zdecydowanie "szybciej" otwieraja drzwi (no nie wiem jak to opisac ale centralny w fordzie to dziala tak jakby slaby akumulator byl. a te uniwersalne silowniki dzialaja..hmmm...tak "impulsowo". Oj koncze bo cos sie wyslowic nie moge ![]() |
![]() dyras Audi 80 / był VW PAS ... Koszalin | 2005-04-23 10:58:41 z kierunkowskazami tez nie powinno byc problemow widzialem na allegro centralki obslugujace wlasnie sygnalizowianie mruganiem. |
shibby Sympatyk FEFK był Ford Escort Rs T ... Słubice | 2005-04-23 10:59:13 ... ja zakladalem najprostrze sterowanie do essinki z 87 roku i seryje silowniki dawaly rade, mrugal tez kierunkami ![]() |
![]() mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2005-04-23 11:00:21 jak kupi najtansza centralke to mu mrugnie...jak krasnala na wylaczniku awaryjnych posadzi ![]() |
QbaMk5 Mk5 Kombi Poznan | 2005-04-23 11:15:36 o np. taki stuff.....?
wystarczy ? bo wodotrysku nie ma ![]() allegro [ wiadomość edytowana przez: QbaMk5 dnia 2005-04-23 11:16:35 ] |
![]() juzeff mkVII 1.6 16v warszawa | 2005-04-23 12:11:30
kupujesz taka centralke z linka, ktory zamiesciles, kupujesz 2 przekazniki samochodowe (zirka 4pln/szt.) - bo pewnie centralka steruje minusem. w lewym slupku - na wysokosci kostek kierowcy -znajdujesz 2 przewody sterujace : żółty - zamykajacy i bialy otwierajacy(nie jestem pewien jak w Twoim). jesli nie masz takowych u siebie to musisz pomierzyc napiecia na przewodach w slupku (jest ich pare sztuk ![]() ![]() nastepnie podlaczasz napiecie do centralki i przewody sterujace mastera centralnego przez przekazniki. ... i bedzie dzialac. jak kupisz badziewny sterownik, bez zmiennego kodu to kazdy gowniarz ze skanerem lub sterownikiem uniwerslanym bedzie mogl wejsc do Twojej furki w ciagu sekundy. pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: juzeff dnia 2005-04-23 12:13:14 ] |
QbaMk5 Mk5 Kombi Poznan | 2005-04-23 13:28:36 Wielkie dzieki....
lep mam napakowany - teraz tylko do dziela ![]() pozdro |