MotoNews.pl
  

[126] Problem z odpaleniem po złożeniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam wielki problem z uruchomieniem mojego malca, dalem glowice do splanowania, po zalozeniu nowej podkladki pod glowice, nowej uszczeli nad głowicą i złożeniu całej reszy(gaźniki dolot i itp.) okazalo sie ze nie chce odpalic i nie wiem co jest... POMOCY
ps. objawy : tak jakby sie dławi, załapie i gasnie
  
 
A czy luzy zaworów ponownie ustawiłeś ??



--------------------------------------------------------------------
(to jest tylko maluch dolejesz oleju a on nie odpala )
  
 
Tak ustawilem.
  
 
a nie idzie zatytuowac watku tak jak sie nalezy??
  
 
A ile ją zplanowałeś głowice? , zapłon jak masz ustawiony? pompa paliwa podaje waszke?
  
 
Splanowana do takiego stopniw ze te okragle rowki maja nie caly mm zaplonu nie przestawialem, a pompa dziala normalnie.
  
 
a co z gaznikiem robiles? moze skreciles wszystkie srubki na maxa
  
 
gaźnika nie rozkręcalem na czynniki pierwsze tyle ze 2x10 srubki zeby od głowicy odkrecic
  
 
sprawdz zawory jeszcze raz.....
  
 
A podstawka bakielitowa pod gażnikiem nie jest pęknięta może ciągnie lewe powietrze
  
 
Co do podstawki to nie jestem pewny ale raczej jest w stanie bdb.
  
 
a sprężanie mieżyłeś ??
ja zawsze uszczelke pod głowicą kłade na smar smar sie wypala i uszczelnia podobnie jak uszczelki wydechowe ale to chyba oczywiste
  
 
nie miezyłem spreżania ale uszczelke na smarowalem
  
 
ja zawsze skladam na sucho dziwne z tym smarem... ustaw zawory dobrze
  
 
Posprawdzaj świeczki, kable WN bo może po prostu słaba iskra jest...
  
 
Jak mnie pamiec nie myli to ustawilem na 0.25 mm, no moze na 0.23 mm wiec qrde nie wiem o co mu chodzi jutro go przegladne jeszcze raz i to bardzo dokladnie.. Pozdro :] i thx za pomoc
  
 
Sprawdz czy podstawka pod gaznikiem nie oparla sie na dwoch srodkowych szpilkach glowicy - dzieje sie tak po wiekszym planowaniu (chociaz Twoje jest niewielkie).
  
 
Cytat:
2005-04-08 21:05:32, Piter_Solution pisze:
a sprężanie mieżyłeś ?? ja zawsze uszczelke pod głowicą kłade na smar smar sie wypala i uszczelnia podobnie jak uszczelki wydechowe ale to chyba oczywiste



A po co na smar??? Pierwsze słysze o takim sposobie.
  
 
Sprawdź czy mas zaparat dobrze włozony
  
 
Wez poluzuj pokrywe zaworów koniki moga sie blokowac o nia