Elektryczne opuszczanie szyb

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Nie mogę opuścić szyb w przednich i tylnych drzwiach po prawj stronie. Zacząłem demontaż drzwi ,ale jest słaby dostęp.
Może ktoś już się z tym bawił i ma jakieś sugestie od czego zacząc ?
A akurat mamy upały i ugotować się można.
Pozdrawki.
Andrzej
  
 
Ja bym stawial na kostki, lacza... to samo mialem u rodzicow w Espero, wystarczylo otworzyc oczyscic styki ( wtyczki, laczniki) i pomoglo.
Chyba ze to cos powazniej szego...
Musisz otworzyc i poczysci.. tegy sie dowiesz...niestety.. jedyna metoda...
  
 
Niepisałem o tym ale styki to już przeleciałem
  
 
Ja bym rozebrał i sprawdził, czy jest moment na silniku i czy do niego dopływa prąd
  
 
Prąd do silniczka dochodzi a on nic. Problem tkwi w dostępie do tego ustrojstwa
  
 
Cytat:
2005-06-30 20:41:04, AndrzejM pisze:
Prąd do silniczka dochodzi a on nic. Problem tkwi w dostępie do tego ustrojstwa


Może coś się po prostu zblokowało - spróbuj wyciągnąć silnik i zobaczyć czy się kręci bez obciążenia - może dochodzi, a jakiś układzik w środku padł - nie mam pojęcia jakie to są silniki a nie chciałbym Ci powiedzieć, że to one są do bani (bo silniki bardzo rzadko padają - prędzej elektronika ).
  
 
Andrzej przerabiałem to już kilka krotnie w 110 moich rodziców i niestety ze smutkiem zawiadamiam że na 100% jest to wina silniczka tylko teraz może tylko skorodował i zablokowało go na tulejkach (są ślizgowe) lub też po prostu się spalił i już nic nie zrobisz poza wymianą.
Co do demontażu to niestety trzeba wyjąć cały podnośnik, czyli odkręcić szynę (2 sróbki ) odkręcić cały podnośnik i silnik od drzwi i tak kombinować żeby wyszedł przez któryś z większych otworów w szkielecie drzwi, jak już go wytargasz to możesz dokonać oględzin silniczka czy jest spalony czy tylko zatarty.
Pozdrawiam miłej zabawy
  
 
Ja mam to samo w tylnych obu drzwiach. Najpierw poszło z prawej i dziś lewe Najgorsze jest ze dziś to szyba nie chce się zamknąć a nie opuścić.. Muszę coś teraz wykombinować.
  
 
No to chyba Rosjanie sporo przyoszczędzili na tych silniczkach, skoro już sie palą
  
 
wypluj to słowo........Juz kiedys tez tak miałem u mnie siada elektryka.
  
 
Nie elektryka, tylko regulatory Ale i tak myśle, że te silniczki są "niedorobione" :]
  
 
Widz w tym ze siada prawie cała elektryka wewnątrz kabiny, bo wariuje mi komp i tym podobne mam przygody. Chyba musze na nowo założyć alarm, bo czuje ze to właśnie to on powoduje te usterki. Z reszta z nim też coś się dzieje, bo ostatnio przez tydzień przy zamykaniu wcale nie pipczał a po tygodniu samo czynnie znowu zaczął pipczec, tak sam z siebie.
  
 
Witam
Chciałbym się pochwalić , ze cała akcja zakończyła się sukcesem.
Szyba póki co śmiga w górę i w dół. Obyło się bez kosztów bo jak się okazało sinik tylko się zaciął - było trochę rdzy w środku.

Dla mających kiedyś podobny problem mam radę. W korpusie silnika na dole znajduje się mały otworek ( szlag wie po co ) w kazdym razie sądzę że najpierw zamiast rozbierać całe to badziewie można tylko poluzować silniczek i psiknąć WD 40 na zatarcie powinno pomóc.

Pozdrawki
  
 
Cytat:
2005-07-05 22:05:03, AndrzejM pisze:
Witam Chciałbym się pochwalić , ze cała akcja zakończyła się sukcesem. Szyba póki co śmiga w górę i w dół. Obyło się bez kosztów bo jak się okazało sinik tylko się zaciął - było trochę rdzy w środku. Dla mających kiedyś podobny problem mam radę. W korpusie silnika na dole znajduje się mały otworek ( szlag wie po co ) w kazdym razie sądzę że najpierw zamiast rozbierać całe to badziewie można tylko poluzować silniczek i psiknąć WD 40 na zatarcie powinno pomóc. Pozdrawki


No chyba własnie po to jest ten otworek - żeby co jakiś czas psiknąć wd40 albo czymś pochodnym i żeby takowy silniczek latał dalej - chyba najlepiej do rok
  
 
Jakby ten otworek służył do tego właśnie to byłby w innym miejscu .
Sugerowałem że można z niego skorzystać a to nie to samo.
  
 
Mam pytanko od jakich samochodów podejdzie mechanizm elektrcznych szyb do 2107