Opinia fachowca mile widziana:)

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siema

Pakować się w zakup opon 135/70/13 na przód i 145/70/13 na tył do malucha, który tylko jeździ w kjs'ach?
Nie mam doświadczenia, jak będzie się zachowywać auto, czy bedzie stabilne czy bedzie latać po drodze jak na seryjnych 12'tkach?, a mam za sobą dopiero jedną zimę i na 145/70/13(dla mnie bomba )

Ja mam dokladnie takie oponki, z przodu na 4" feldze, z tylu na 4,5".
147/70 jest sporo wyzsza od 135/70 ale nic nie ociera i jezdzi sie ok

Dla Malucha do KJSow polecam oponki BF.Goodrich Touring 155/65R13 na lato oraz BF.Goodrich Winter 145/70R13 na zime. Trzymaja dobrze na kazdej nawierzchni, nie ma aquaplanningu, na zwyklym rekawie nie wykonasz nawrotu na asfalcie. Poniewaz zaraz sypna sie komentarze ze "za szerokie", "za waskie", "zlej firmy", albo jeszcze inne, to od razu odpowiadam ze przetestowalem wiele i te sa IMHO (i nie tylko) najlepsze.

Warto zainwestowac w dobre opony, nie bez powodu sa one nazywane czarnym zlotem rajdowcow

[ wiadomość edytowana przez: kobzacz dnia 2005-04-19 14:15:00 ]

Dzięki bardzo

ja jak zakladam 145 na tyl czuje wyraznie ze auto gorzej jedzie. 135 to optymalna opona!

ja uważam że 135 jest najlepszą oponą do maluszka

Cytat:
2005-04-19 14:13:30, kobzacz pisze:
Dla Malucha do KJSow polecam oponki BF.Goodrich Touring 155/65R13 na lato oraz BF.Goodrich Winter 145/70R13 na zime. Trzymaja dobrze na kazdej nawierzchni, nie ma aquaplanningu, na zwyklym rekawie nie wykonasz nawrotu na asfalcie. Poniewaz zaraz sypna sie komentarze ze "za szerokie", "za waskie", "zlej firmy", albo jeszcze inne, to od razu odpowiadam ze przetestowalem wiele i te sa IMHO (i nie tylko) najlepsze. Warto zainwestowac w dobre opony, nie bez powodu sa one nazywane czarnym zlotem rajdowcow [ wiadomość edytowana przez: kobzacz dnia 2005-04-19 14:15:00 ]