Nowy na liście

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć klubowiczom!
Mam na imię Krzysiek mam 38 lat i jestem z zawodu lekarzem okulistą. Mój samochód to od niedawna Omega B 2,5 automat z 1998 roku (pierwszą miałem dawno temu Omega A 2,0)
pzdr
_Krzysiek_

Krzysiek witam serdecznie no i mam nadzieje ze zotaniesz z nami dluzej

Czesc. Gratuluje wyboru autka. Tylko czemu nie 3.0 ??

Witamy przedstawiciela zachodnio-pomorskiego Miło Cię widzieć w naszym gronie!
Przyjemności z jazdy życzę i 000000 awarii

Pozdrawiam i do zobaczenia
Robert

Witaj! Szczególnie mi miło pozać imiennika i równolatka.

Dotąd byłem tu chyba najstarszy (nie licząc Janusza Gniteckiego, który jednak zniknął nam z forum jakiś czas temu).

Do zobaczenia na zlotach!

Witamy, tym bardziej że widać ciągłość/wierność upodobań.
Do spotkania.

Pzdr.

PS.

Kartos:
A z jakiego jesteś miesiąca? (jak już o tym mowa )
Nie żeby to miało zaraz jakieś znaczenie

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec

Witamy w końcu następna Omesia 2,5 V6.
Czułem się troszkę osamotniony
Podobnie jak koledzy licze że pozostaniesz w naszej gromadce jak najdłużej.
Do zobaczenia na zlocie.

Dzięki! Nie spodziewałem się tak miłego przyjęcia na liście.
Dramar! Co do wyboru wersji silnikowej 2,5l to był trochę przypadek ale słyszałem, że nie ma aż tak dużej różnicy dynamiki między nimi ( w wersji 3litrowej jest spokojniej zestrojony automat i róznice mocy sinika wyrónują się. Co ty na to?)
Aby wyjaśnić sprawę kto jest najstarszy na liście, to chyba ja marzec 1964r. (właściwie to już 39 lat).
Mam pytanko: Często zdarza się, że nie mogę wyciągnąć kluczyka ze stacyjki (automat w pozycji P). Muszę 2-3 razy włączyć i wyłączyć zapłon i pomerdać drążkiem To chyba nienormalne

pzdr _Krzysiek_

Odnośnie kluczyka - nigdy nie maiłem z tym problemów, ale słyszałem, że położenie dźwigni biegów może mieć z tym związek. Może w nowszych wersjach niż moja.

Odnośnie wieku - jestem z 14.06.1965, już nie najstarszy