| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
marko77 Pf125/ DU lanos wrocław | 2004-12-11 16:44:12 wg mnie to zapłon, miałem podobnie, poprawki zapłonu zlikwidowały to zjawisko. |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-12-11 20:57:51 Witaj Olo ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-12-11 21:30:05 Temat do powitań jest na ogólnym, tutaj prosimy chociaż o śladowe ilości treści |
automatic | 2004-12-13 13:39:38
a no tak się jeżdzi automatem ! zakres 900/5.600 ! |
olo89 golina | 2004-12-15 17:21:17 czyli mam przestawic czujnik ten z kola pasowego po pierwsze bede musial rozebrac pol samochodu i jak juz rozbiore to mam ustawic rozzad na punkty i wtedy czujnik musi byc na srodku tego dynksa co sa 2 na kole pasowym od walu tak .
bo jak tak to w tej chwili jest przestawiony o jakies 5 mm bo sprawdzalem ustawilem walki na punkty i dynks byl o 5mm za czujnikiem . rezystancja czujnikow jest odpowiednio -na kole pasowym 698ohm -na kole zamochowym 716ohm jeszcze jedno silnik jest od argenty a automat od 132 ze zwyklym zaplonem wiec i kolo jest inne tzn na duzy rozrusznik od 132 a nie na to male francuskie czy wiec za tem nie byla rozna liczba zebow i czy digiplex moze przez to zaplon zle podawac nie mam porownania bo z digiplexem i zwykla skrzynia zrobilem 400 km i zawory klepaly dosc mocno z tego co pamietam pozdrawiam przeprawszam za skladnie i inne ubytki w polskim jezyku |
kosa131 (S) Miłośnik FSO 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2004-12-15 21:50:40 jak walki masz na znakach to pierwszy tlok jest w GMP, zas zaplon ma byc 10stopni przed, tzn musisz ustawic wal tak, by pokrywal sie znak na kole pasowym z pierwszym znakiem na oslonie paska rozrzadu. |
automatic | 2004-12-16 08:58:43
a nie są to panewki ???? coś więcej napisz o historii silnika |
olo89 golina | 2004-12-19 22:20:37 nie to nie panewki silnik ok panewki nowe sa |
automatic | 2004-12-20 09:15:50
a tłoki garbate czy płaskie??? |
olo89 golina | 2004-12-20 11:06:27 plaskie standart bo to ma byc docelowo turystuk a nie wyscigowka
|
automatic | 2004-12-20 11:27:01
nic innego nie widzę /w tej chwili |
olo89 golina | 2004-12-22 00:56:12 i tak tez zamiezalem zrobic tylko srubki sa okragle i nie wiem jakim kluczem to odkrecic chyba bede musial wyjac chlodnice czyli procz ruz 2 weze metalowe od oleju i wiatrak i moze sie dostane a jeszcze alternator hmm dzieki musze sie zebrac a zrobie |
olo89 golina | 2005-02-03 12:27:35 wiec zabralem sie za to dzisiaj wszystko po koleji:
-mam silnik na wtrysku od argenty czy obudowa rozrzadu od silnika ze 132 jest taka jak od argenty -ustawilem na punkty rozrzad (wszytko ok) -zdjalem kopolke palec byl miedzy stykiem od 4 cylindra przestawilem na 1 (chyba bo wsrodku nic nie pisze ktory jest od ktorego ale tak po wierzchu patrzac to chyba 1 jest od strony kabiny miedzy dolna a ta druga srubka od kopolki do strony kabiny) - czujnik od digipexa jest teraz idealnie na srodku punktu na kole pasowym czyli ...(tak ma byc czy trzeba przestawic na 10 stopni) a jak trzeba przestawic to ja to kurestwo odkrecic te okragle srobki odkrecenie to pol piedy bo musze przesunac czujnik o jakies 5-10mm dobrze ze nie w strone alternatora bo by sie nie zmiescilo
czekam na szybki odzew |
automatic | 2005-02-03 13:55:16
obudowa-? myślisz o plastikowej oslonie paska???
|
olo89 golina | 2005-02-03 14:06:44 tak taki zolty palastik ktory dzisiaj ostro pociolem (bo jezdze bez tej oslony a zeby ja wlozyc to trzeba byc )
mozecie mi wytumaczyc jak laikowi pokoleji np : wez klucz numer x do reki przekrec w lewo (cos w tym stylu zebym nic nie popsul) |
olo89 golina | 2005-02-03 14:09:32
uwzglednij ?? jak mam uwzglednic myslalem ze jasno napisalem o co chodzi jak nie to pytac powiem dokladniej a sprawa jest wmiare pilna bo samochod kaput i do puki nie zrobie to nie wyjezdzam a sam bede jakies 3 dni siedzial licze na was |
automatic | 2005-02-03 14:38:40
ale rozdzielacz to kosmetyka ! jeżeli nie masz osłony to zapłon przestawiasz na czujniku na czuja tzn. jak pamiętam chcesz opóźnić to przed poluzowaniem zaznacz pozycję obecną i przemieszczaj go powoli w kierunku zgodnym z ruchem zegara i oczywiście nie podczas pracy silnika!!!!!!
i sprawdzaj co parę stopni czy dzwoni czy nie
nie widzę nie słyszę -tyle mogę podpowiedzieć |