Wyżygał mi cały olej!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Coś mi się stało i okazało się że nie mam oleju . Koleś mi powiedział że3 to uszczelka pod głowicą> Czy wie ktoś i.le to kosztuje znaczy robota i sam uszczelka ? I czy może być inna przyczyna?
  
 
Sama uszczelka pewnie nie więcej niż 150-200pln. Ale przy ściąganiu głowicy, a zwłaszcza po takim zdarzeniu, powinno się ją "zabielić" czyli zeszlifować nierówności, w sumie wypadałoby wymienić pasek rozrządu, skoro i tak będzie rozbierany... Czyli jak chcesz zrobić to porządnie to 1000pln na pewno.

Z drugiej strony jak już trzeba dać głowicę do zabielenia, to można obrobić kanały, splanować ją grubiej... i poczujesz że kasa poszła na tuning a nie naprawę

Aha, przyczyna może być inna, ale szczerze mówiąc uszczelka i tak jest najbardziej optymistyczną wersją (bo takie kwiatki jak korek spustowy, filtr oleju czy bagnet wykluczam), jeśli nie kopci to rzeczywiście uszczelka... sprawdź jak płyn chłodniczy wygląda.


[ wiadomość edytowana przez: Marlon dnia 2005-04-23 20:48:05 ]
  
 
Marlon, nie zauwazyles tylko, ze jest to CVH a nie Zetec i czesci sa tansze

Jak dla mnie w 500 - 600 zl powinienes sie zmiescic
  
 
USZCZELKE MOZNA DOROBIC W FIRMIE KTORA SIE TYM ZAJMUJE.MYSLE ZE MAX KOSZT TO 100PLN
  
 
Cytat:
2005-04-23 21:18:49, buksan pisze:
USZCZELKE MOZNA DOROBIC W FIRMIE KTORA SIE TYM ZAJMUJE.MYSLE ZE MAX KOSZT TO 100PLN



1. A po co??

2. Nie krzycz !!!
  
 
A ja mysle, ze jeszcze powinienes sam wszystko na spokojnie obejrzec, ktoredy ten olej zwial. rownie dobrze moglo rozerwac uszczelke miski (tez sie zdaza) albo wypadl bagnet (znam z autopsji.. 5 litrow oleum poszlo, ale za to w konserwacje podwozia )
  
 
Sama uszczelka pod głowicę do 1. kosztuje 35zł (AJUSA) a do 1.4 55zł (GLASER). Więc dorabianie nie ma najmniejszego sensu.
  
 
Ajuse odradzam na wstępie. Na dzien dobry po skręceniu głowicy plyn chlodzący uciekł bokiem. Trzy przypadki pod rząd i mam świadków na to
  
 
Czyli widzę że pieniądze przeznaczone na upiększanie mojej furki mają już inne priorytety dzięki za wszystkie rady jutro dla świętego spokoju spędze z essim troszkę czasu>
  
 
Cytat:
2005-04-23 20:57:49, toradek pisze:
Marlon, nie zauwazyles tylko, ze jest to CVH a nie Zetec i czesci sa tansze Jak dla mnie w 500 - 600 zl powinienes sie zmiescic



Z zasady nie kupuję najtańszych części i leję drogi olej więc takie koszty by mi wyszły. Ale pewnie da się taniej, nie przeczę.
  
 
skoro wycieki odpadają to tak jak już pisali uszczelka (ja płaciłem 44 zeta) planowanie 40, przy okazji można sprawdzić szczelność głowicy 50 zeta i wymienić uszczelniacze. dochodzą jeszcze śruby do głowicy (i tu są zdania podzielone), uszczelka dekla zaworów, olej itd. a co do rozrządu to zależy kiedy był wymieniany