Kupuje malucha 89"-90" za 300-600zł. co sprawdzic?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie Mam zamiar (to jest juz pewne na 100% - szukam tylko odpowieniego kaszlaka kupic maluszka z 89'-90' roku za cene 300-600zł. Wiem ze nie nabede marcedesa za ta cene, ale chcialbym wiedziec na co zwracac uwage i czemu dokladniej sie przyjrzec. Jestem laikiem jesli chodzi o mechanike i blacharke samochoda, ale podstawy (i tylko podstawy znam, dlatego prosilbym o tlumaczenie jak krowie na miedzy, zebym wszystko zrozumial i wiedzial dokladnie o co Wam chodzi

Dzieki za pomoc!
Pozdrawiam!

hmn za ta kwote...?
przede wszystkim zeby blacharka była w miare dobra, a reszta (zawieszenie itp) i tak bedzie wyjebane, wiec trzeba bedzie zrobic...
silnik..>? kpaitalka, ewentualnie dorwac cos na szrocie..

szczerze mowiac to za 300-600zł to mozesz kupic taka "baze" do zbudowania czegos dobrego...

Kupując szrot za taką kase musisz sprawdzić wszystko!!!!!!!!!
No chyba że to super okazja.
Najlepiej dołóż do tych 600zł jeszcze 400 i już kup przyzwoitego malca. Napewno wyjdziesz na tym lepiej i taniej.

dzisiaj ogladalem jednego maluszka na sprzedaz. Z tego co widzialem to silnik byl w dosyc dobrym stanie, skrzynia rownież (precyzyjna) , podwozie jako takie, ale belki nie byly ani skorodowane ani powyginane i nadwątlone. Jesli chodzi o blacharke to juz gorzej. Rdza czepila sie krawedzi kazdego blotnika, w tylnim lewym przezarla go nawet na wylot (dziurka o srednicy 1,5cm) obok zdezaka. Na masce widac spekany lakier pod ktorym rozpoczyna sie juz zjadanie przez rdze. Czy takie jej ogniska mozna jakos samemu zlikwidowac np. szlifierka, nakladajac szpachle, podklad i lakierujac czy trzeba oddawac do lakiernika? Ile to moze kosztowac? Czy taki maluch wart jest w ogole uwagi, bo sadze ze nic lepszego za 300-600zł raczej nie kupie ...