MotoNews.pl
  

Koreanski wykres 1,5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Koreance ostatnio zamiescily wykres dla ichniejszego 1,5. Teraz juz na 100% wiadomo, ze byly u nich wersje 100 konne, a nie zadne blad na stronie. Tylko pozazdroscic mocy i momentu...

  
 
zajebiste kołpaki
  
 
Cytat:
2005-04-21 09:26:34, SzybkiKosta pisze:
zajebiste kołpaki



Nie zaje...ste tylko zajefajne ziom
 
 
ja ci dam zajefajne CO TO ZA kretyński TEKST
  
 
I eleganckie lusterka starego typu, w sam raz dla mnie ,
a normalnej, czytelnej dla ludzi czcionki już nie mieli . Biorąc pod uwage grubość tej czerwonej kreski to max było by i 95KM
  
 
Założe się ze jest to kwestia epromu w ECU. Maja inna mapę. A moze jest to wykres z selektorem oktanów na 95. Ciekawe jak na ich rynek szły te autka?
  
 
pawol konstruktywnie podchodzi do informacji nie warto im zazdroscic warto sie zastanowic czym te silniki sie roznia? byc moze mechanicznie sa takie same
  
 
A momet 145 Nm
  
 
Cytat:
zajebiste kołpaki


Nie kołpaki, ino fele 15-tki.
Popatrz dobrze
R.
  
 
Cytat:
2005-04-21 15:59:23, qbaj pisze:
pawol konstruktywnie podchodzi do informacji nie warto im zazdroscic warto sie zastanowic czym te silniki sie roznia? byc moze mechanicznie sa takie same



Mechanicznie sa takie same, ale...

DeeJey robil sobie polerke i teraz ma zdaje sie 101KM na gazie - moze to to, troche bardziej sie przylozyli i juz
  
 
nie sadze...myslisz ze specjalnie na swoj rynek piescili samochody a wchodzac na wymagajacy rynek europejski postanowili sobie odpuscic?? raczej nie w tym rzecz..ja bym upatrywal celowego zmniejszenia mocy ze wzgledu na np niemieckie przepisy ktore stawke ubezpieczenia uzalezniaja od mocy pojazdu..np ten sam civic 1.4 ktory u nas mial 90KM na rynku niemieckim ma 75..to samo dotyczy np renault 21 ktory przy tym samym silniku 1.7 potrafil miec moc od 75 do 95KM..hmm nie wiem na ile bystrzysa ci koreanczycy z ichniego klubu..ale moze by ich podpytac? moze wiedza na czym polega roznica? lukasz zdajsie utrzymywal kontakt z zoltymi przyjaciolmi
  
 
Witam to ja chyba coś takiego posiadam moge wysłać fotki tylko podajcie maila (jeśli to was interesuje) Pozdrawiam
  
 
jmjasinski@wp.pl albo umiesc na forum..i powiedz skad przypuszczenie ze masz wlasnie cos takiego??

anyway czekam na fotki
  
 
Kiedyś byłem w serwisie daewoo na wymianie płynu chamulcowego i pan mechanik stwierdził że w espero były tylko chamulce bębnowe z tyłu a tarczowe to on pierwszy raz na oczy widzi w tym aucie.To tylko jeden przykład z niewielu mniejszych odchyłek od standartu
  
 
Cytat:
2005-04-21 19:04:46, PSTRUS pisze:
Kiedyś byłem w serwisie daewoo na wymianie płynu chamulcowego i pan mechanik stwierdził że w espero były tylko chamulce bębnowe z tyłu a tarczowe to on pierwszy raz na oczy widzi w tym aucie.To tylko jeden przykład z niewielu mniejszych odchyłek od standartu



Masz tarcze z tylu

Dawaj te foty swojego Esperaka!
  
 
hmm po za czerwona pokrywa swiec nie widze roznic







chociaz..hmm teleskopy..sam montowales?? oslonieta nagrzewnica..eh chcialbym to na zywca zobaczyc i sie przejechac

[ wiadomość edytowana przez: qbaj dnia 2005-04-21 20:11:15 ]
  
 
No z oklejeniem to patent podobny jak mój.
Zwróć też uwagę na napis GTX na pokrywie paska rozrządu
No i nieoryginalne wyścielenie maski.
Wg mnie ten samochód ma po prostu parę przeróbek, taką przeróbką są też pewnie tarcze z tyłu.
  
 
Imho... To nie tylko elektronika
  
 
Dobra co zrobic zeby miec te 100 koni ?
  
 
Cytat:
2005-04-21 20:21:37, Zoltar pisze:
Imho... To nie tylko elektronika



z czego wnosisz?? hmm no chyba ze ton zartobliwy to byl